Inlägg från: Längtan 30 |Visa alla inlägg
  • Längtan 30

Vi som ska börja inseminera 2012

sockerpian skrev 2012-04-02 14:47:17 följande:

Fortfarande positivtGlad håll tummarna nu!

Någon annan med bim snart?
    jippie!! åh va kul ja har tänkt på dig under helgen, megastort grattis!! håller tummarna att d fortsätter gå bra! kraaam Hjärta
  • Längtan 30
    LiveYourDreams skrev 2012-04-04 09:11:13 följande:
    Hej tjejer! Hur mår ni? Jag är på äl+6 idag o tycker tiden går såååå långsamt. Idag e första dagen jag kännt ngt, har som ilningar o stickningar ut mot äggstockarna. Hoppas det betyder något bra :)
    hoppas å håller tummarna!
  • Längtan 30
    sockerpian skrev 2012-04-04 11:59:56 följande:

Hej tjejer!
    Jag vet att jag är lite dryg nu med mina tester..men jag vill bara notera en sak.
    Förra gången jag blev gravid då testade jag med detta testet från storkklinik på dag 16 efter inseminationen, då var det helt negativt, men clearblue var positivt.
    Då tänkte jag..okej då är inte det lika känsligt.

Men nu är jag på dag 16 efter insemination och samma test visar såhär starktGlad
    Hoppas det betyder att jag inte får ett tidigt missfall denna gången.

Jag kan inte sluta noja!!!
    ja ska inte säga åt dig att slappna av å njut, för att va orolig för nåt så efterlängtat hade ja inte heller kunnat sluta fundera över. däremot säger ja grattis igen å ja håller tummar å tår att allt fortsätter gå så bra d bara kan! Hjärta
  • Längtan 30
    minaz skrev 2012-04-05 19:52:25 följande:
    Hej.
    Helt ny här och mitt allra , allra första försök....
    Jag och min kära har försökt att bli gravida i 1år och 10 månader utan att något har hänt.
    Vi längtar verkligen och önskar nu att vi har turen med oss i MAJ då jag ska påbörja behandlingen...
    välkommen! vad är det för behandling du ska påbörja? :) sj gör ja min å sambons första insemination då, längtar så ja kan smälla av snart. ;)

åter igen, välkommen hit å lycka t m bebisbakandet! :) 
  • Längtan 30
    LiveYourDreams skrev 2012-04-05 19:51:25 följande:
    Här e det bim på torsdag om en vecka Alltså den 12 :) ska inte tjuvtesta har jag lovat mig själv :)
    Binaaa skrev 2012-04-05 20:35:17 följande:
    Jag ska oxå testa den 12e! :) men jag får nog svårt med att låta bli att tjuvtesta! Haha :)
    ja håller tummar å tår allt ja bara kan att ni får era fina plus tjejer!!!  
  • Längtan 30
    sockerpian skrev 2012-04-06 11:34:38 följande:
    Hej tjejer!

Hur mår vi i dag?

Live your dreams: vad såännande det är nu...bara några dagar kvar=)

Jag måste säg att jag njuter av min graviditet, men faaaen vad mina bröstvårtor svider i dag, går jag ut i kylan så dör jag....fast det är ju lite underbart ändå=)

kom aldrig såhär långt innan missfallet, nu har jag fått massa gravsymtom som jag inte hann få sist=)

testade mig med cb veckoindikator i går och det stod 2-3 Glad
    Förra gången stannade den ju på 1-2

Nästa vecka hoppas jag på 3+
    då ska jag sluta testa...lovarFlört
    åh va underbart, ja blir så himla glad för din skull sockerpian!! kul du fick m antalet veckor å så på gravtestet! ja drömmer om att överraska sambon, om d tar sig på första försöket, m ett inslaget (positivt) gravtest på flygplatsen hehehe. fy ja vill bara komma igång nu, kan d inte va härliga maj nu?
  • Längtan 30
    LiveYourDreams skrev 2012-04-08 08:38:16 följande:
    Glad påsk tjejer! Är på äl+10 och bim -4. Känner ingenting faktiskt. Har ont i brösten o lite svajigt humör men det brukar jag ha innan mens :/ när kan man egentligen testa o få ett någorlunda säkert besked?
    glad påsk!! när ja va gravid togs första testet 1-2dgr före bim å d va negativt. kan tänka mig att humöret svajar av flera orsaker, stress/oro över att d ev inte tagit sig, graviditet lr mens. även om du säkert kommer hata mitt råd så e d "vänta lite t", va ja förstått på alla diskussioner å personer här på FL så e d inte alla som plussar på bim, vissa plussar tidigare å andra plussar inte förrän dgr efter bim..ja håller tummarna stenhårt att dagarna går fort så du kan testa! Hjärta
  • Längtan 30
    Binaaa skrev 2012-04-09 13:09:35 följande:
    Kunde inte låta bli att testa idag. Köpte stickor som skulle vara extra känsliga men nej.. Det blev bara ett sträck. Jag vet att det fortfarande är några dagar för tidigt men mina förhoppningar sjönk lite.... Hur går det för er andra? 

Liveyourdreams: Har du fått några symtom ännu? Jag känner mig helt som jag brukar.... 
    LiveYourDreams skrev 2012-04-09 13:32:53 följande:
    Binaa: inga symptom o minus jag med. Skall vänta tills ons nu e det neg då får vi invänta mens o ladda om. Har småmensvärk o extrem pms o onda tuttar precis som alltid i mensveckan :(
    tråkigt ni fick neg på testerna tjejer, men ja håller tummarna ändå för fram t mens finns d fortfarande hopp..! Hjärta
  • Längtan 30
    LiveYourDreams skrev 2012-04-09 18:28:24 följande:
    Ni har rätt tjejer, än är inte hoppet ute :) är dötrött, känner mig asvarm o har lätt mensvärk. Sålänge jag inte blöder finns lite hopp..
    rätt inställning! ja håller tummarna så dom vitnar här hihihi. 
  • Längtan 30
    LiveYourDreams skrev 2012-04-11 07:28:44 följande:
    Här är mensen på ingång o jag ställer om mig för att vi behöver åka till danmark igen. Är sååå besviken. Hade ju dubbelchans o ändå tog det inte... :( vill krypa under en sten o vakna gravid.. :(
    *kramar om* jättetråkigt att höra! hoppas att du snart känner dig redo att göra ett nytt försök! Hjärta
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012