Vi som ska börja inseminera 2012
Såklart vi är intresserade! Behöver ju inte vara negativt att du inget känner... Nu håller vi tummarna!
Sally: Vilken svår situation ni är! Jag TROR att jag hade satsat allt på att försöka bli gravid... Men då väger jag in att adoption är försent för min man och mig då han är äldre än mig och det tåget nog redan gått och vi inte skulle ha några alternativ kvar...
Kan bara skicka lite styrkekramar till er och hoppas på det bästa för er...
Sally: Nyfiken... Hoppas tant röd håller sig borta...
Lycka till alla som är på gång nu!
Vi skulle ju pausa denna månaden, har känts lite jobbigt. Men pga att gyn har stängt några dagar framåt nu, då min ÄL troligtvis kommer så hade vi inte kunnat inseminera ändå. Känns lite bättre då... Nu kan vi låtsats att det är en ofrivillig paus!
Duvan: Vi tar bilen till Helsingborg. Parkerar den i parkeringshuset i Träffpunkten som ligger i direkt anslutning till färjorna. Väl framma i Helsingör så tar det ca 5 min att gå till kliniken. Smidigt!
Härligt med all positivitet i tråden... Hoppas nu Sockepian smittar ner alla andra som väntar på BIM med sina gravidbaciller! Sådana vill vi gärna ha!
Jag fortsätter ju att testa med ÄL tester denna månaden trots att det inte blir något försök. Fick en glad gubbe på testet idag och får väl hoppas på mirakel med mannens simmare...
Tjejer, känner ni av er ägglossning?Hur känns det? Jag vet att jag har ÄL på g när jag absolut inte är sugen på att ha sex. Bra kropp jag har va!!