Inlägg från: Linnea1986 |Visa alla inlägg
  • Linnea1986

Vi som ska börja inseminera 2012

Tänkte göra ett litet inlägg här. Har suttit länge här o läst om era inseminationer. Jag håller på att gå ner i vikt för att kunna få åka till Danmark, har gått ner 5 kg än så länge, men har 20 kg till som måste bort först. O de e synd att jag inte väger som ja ska nu för ja testade positivt med ägglossningstest förut. Lycka till alla :)

• Linnea1986
    Längtan 30 skrev 2012-02-07 13:47:57 följande:
    Hejja hejja, hoppas d går bra m viktminskningen å kommande insemination  
    Jag hoppas de, dock börjar ja tappa lite motivation till o gå ner i vikt, äter samma sak dag ut o dag in, men ska se om ja kan köpa cambridge o köra i 4 veckor för att gå ner så mkt som möjligt med de :)
  • Linnea1986

Skriver ett litet inlägg här, jag håller på att gå ner i vikt nu, har ca. 15 kg att gå ner för att sedan kunna få åka till Danmark och göra insemination :) Faan vad jag längtar, men jobbigt o gå ner i vikt..

• Linnea1986
    Duvan skrev 2012-06-15 20:42:00 följande:
    Jag hejar på dig och hoppas du gå ner 15 kg snabbt!Skrattande

Den här tråden är så bra! så fint med allt stöd och peppning från alla underbara tjejer!!Hjärta
    Så kom in på tråden varje gång du har det jobbigt så stöttar vi dig!!!

Har du gått ner i vikt innan eller skall du börja nu och gå ner 15 kg?
    Jag har gått ner 3 kg sen i måndags, men har ca. 15 kvar o gå ner.. Kör cambridge kuren o ska köra 1 månad, jag hoppas att jag kmr under 100 tills på måndag.. väger just nu 101.2..

Kmr verkligen behöva stöd för att gå ner i vikt för ja e sån som säger att ja ska börja gå ner i vikt o de funkar en stund o sen e ja tillbaka på ruta 1 igen..
  • Linnea1986
    Duvan skrev 2012-06-15 20:54:07 följande:
    Linnea1986: Du får tänka på ditt mål och vad som kommer hända när du gått ner 15 kg:)

Men 3 kg sen i måndags låter ju fantastikst bra!
    det är ju faktiskt 20% redan på 5 dagar, så fortsätter du så har du gått ner 15 kg om 20 dagarSkrattande
    Ja hoppas att ja har gått ner allt på 1månad, men i värsta fall får ja köra 2 veckor till med shake, kke inte så roligt över sommaren, men hoppas kunna åka i höst till Danmark :)
  • Linnea1986
    Längtan 30 skrev 2012-06-15 21:05:42 följande:
    Superbra jobbat, hejja hejja!! Håller tummarna att d går bra! Ja har oxå gått på pulverdiet så ja vet hur pestigt d kan vara, fast du har nästan tagit dig förbi den första tuffa veckan ju, jättebra ju!! Fortsatt lycka t!!
    Tack, just nu sa min man att han skulle titta på en film o äta popcorn, inte roligt för mig, e svag för popcorn o sötsaker.. Men ja ska ta min sista shake nu o sen antagligen lägga mig o sova.. E sjuk oxå, kan inte prata o näsan bara rinner..
  • Linnea1986

Har nu gått ner 3.4 kg, känner mig rastlös, men orkar inte göra något nu när jag e sjuk.. Riktigt jobbigt.. Mannen ska snart åka hem till sin syster som tagit studenten idag o ja blir kvar hemma, funderar på att fixa lite med mina filmer under tiden han e borta..

Idag kan jag i alla fall prata lite :)

• Linnea1986

Måste bara få berätta, hade ett bmi på 38 i måndags o nu har jag ett på 36 :) Har 3 veckor kvar att banta o hoppas komma ner till ett bmi på 30 tills dess så man kan åka till danmark sen :)

• Linnea1986

Just nu känns de här med barn så långt bort från mig, fy va de e jobbigt o gå ner i vikt.. Ikväll har ja varit sugen på allt o inget.. Ja vill ha gått ner alla mina kilon redan nu!!!

• Linnea1986
    Längtan 30 skrev 2012-06-18 20:52:40 följande:
    Vet hur tufft d e Linnea1986, ja gick ner fr 96kg t 72, nåt år senare gick ja ner fr 76 t 64. Nu väger ja dock 76 igen, efter 2 kurer pergo å för lite träning, skyller dock lite på min sköldkörtel ändå för ja har så sjukt lätt att gå upp i vikt pga den så blir d inte plus på onsda ska ja köra pulver fram t försöket i aug lr sept vilket d nu blir.

Kämpa på å hejja dig, du har ju varit så himla duktig än så länge! Ditt långsiktiga mål e ju viktminskning å graviditet, låt inte en kortsiktig belöning (va du än e sugen på nu, godis lr mat) vinna över d..!
    Nä inget ska vinna över mig nu.. Jag ska klara detta.. Jag har oxå problem med min sköldkörtel, äter levaxin för den..
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012