Inlägg från: regnbågsbaby |Visa alla inlägg
  • regnbågsbaby

Vi som ska börja inseminera 2012

Hej. Jag inseminerades 5/3 klockan 15:30 och ägget släppte inte ens 24 timmar efter inseminationen... Vad tror ni kan de ha klaffat?

♥Love och Stoffe ♥
  • regnbågsbaby

Igår tre dagar efter insemination fick jag en liten blödning och på kvällen började det värka och sticka på vänstra sidan i livmodern en liten stund, det liksom pulserade av värk och stick. Hm undra vad det var...

♥Love och Stoffe ♥
  • regnbågsbaby

Igår tre dagar efter insemination fick jag en liten blödning och på kvällen började det värka och sticka på vänstra sidan i livmodern en liten stund, det liksom pulserade av värk och stick. Hm undra vad det var... ♥Love och Stoffe ♥

♥Love och Stoffe ♥
  • regnbågsbaby

Nu har brösten börjat ömma rejält jag har ischias liknande värk i svanken och i höfterna och det knakar/knäpper i fogarna och nu har jag ökade flytningar.... 3 dagar kvar men vet inte om jag vågar hoppas... :/

• regnbågsbaby

Känner mig så PMSig och ledsen...vi gjorde en ny insemination den 12/11 och jag tror att det bara var att slänga pengarna i sjön igen.... Brösten värkte i 6 dagar sen inget alls... Förra månaden när jag blev gravid så hade jag bruna ringar runt bröstvårtorna men inget sånt nu inget ont i svanken bara lite pirr/kittel och brännande känsla i ljumskar/livmoder ibland men det är säkert bara inbillning.... Kände ett hugg i livmodertappen på äl+4 men det var nog inget... :( SUCK!

• regnbågsbaby

Ugh något som är bra underligt är att jag har världens jobbigaste PMS och det kom redan på ÄL+4 och håller i sig, brösten värkte från äl till sex dagar efter äl sen har brösten bara känts konstiga med lite svid och stick och idag känner ja lite mer i brösten och ena bröstvårtan och det kittlar och molvärker i livmodern då och då.... På äl+5 kände jag ett hugg bredvid livmodertappen...fattar ingenting...

• regnbågsbaby

Stegen hoppas det men det är inte i närheten med vad jag kände förra månaden när jag var gravid men fick mf..

• regnbågsbaby

Liveyourdreams eftersom detta förmodligen är vårt sista försök så känner jag mig stressad och hoppfull. Jobbigaste är min PMS som inte gör livet lättare. Höll på mörda alla på mataffären i helgen pga de ställt sina vagnar precis mitt i vägen överallt och jag brukar inte vara såhär grinig....

• regnbågsbaby
    Längtan 30 skrev 2012-11-25 11:19:41 följande:
    Låter som råmjölk, lite tidigt kanske, jag upptäckte inte att jag hade det förrän jag var 20fullgångna veckor men å andra sidan hade jag inte provat/kännt efter innan så det kan ju ha kommit tidigare.
    jag är på bim-4 så ja vet inte vad det betyder..men skulle jag va gravid så är det med barn nummer 3 så det kanske inte är tidigt ja vet inte
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012