• Körsbär

Vi som ska börja inseminera 2012

Hej! Jag hoppar in i den här tråden.
    Vi har försökt att få barn i sisådär 4år,har haft oskyddat sex i 5,5år.
    Det finns inget direkt "fel" på oss, mina värden + min mans spermier är jätte bra,jag har mens och ägglossar som vanligt men ´konstigt nog så vill det inte ta sig.

Står i kö för IVF, får antagligen svar nästa vecka om vilket datum det blir, ska också göra en makesinsemination nästa vecka på CVL, det blir då våran 2a... Hoppas det tar sig,det är dax nu.

• Körsbär

Juste glömde tillägga att vi har ca 67% att bli med barn på ett ivf försök, enligt CVL:S statistik...
    Det var tydligen rätt bra?
    Har någon här gjort en IVF? hur länge fick ni stå i kö?  

• Körsbär

I slutet av nästa vecka ska vi till CVL för att insemineras,detta blir då vår andra gång,och jag hoppas så innerligt att det sätter sig,det har varit en hel del motgångar nu,det är dags att det vänder.

• Körsbär

Hej allesammans! Jag undrar Hur det fungerar med cvl kliniken, min äl kommer nog imorgon och jag ska höra av mig till cvl då för att jag ska insemineras. Men det är ju lördag imorgon. Någon som varit där på en helg?

• Körsbär

Nu har jag äntligen kommit hem ifrån kliniken.

Har inseminerats med 5milj spermier nu,det vore väldigt konstigt om det nu blir så att ingen "träffar" ägget,det behövs ju somsagt bara 1 spermie till det.
  • Körsbär
    Fröken Smilla skrev 2012-03-10 14:57:36 följande:
    Lycka till! Är det makeinsemination?
    Jag brukar få mellan 35-40 miljoner (donator). Oddsen känns låga, så det är märkligt att ingen av dem har kunnat komma hela vägen fram... Men men
    Oj vad mycket!! Ja det är makesinsemination. Doktorn sa att det inte finns någon anledning till att det inte ska ta sig,men vi får se... Det här blir våran 2a, hur många har du gjort??

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012