Vi som ska börja inseminera 2012
Får man hoppa in här? Jag o min blivande fru står i kö för is på su men har bestämt oss för att åka till danmark i väntan. Så nu håller vi på o kollar kliniker o samlar info. Spännande :)
Får man hoppa in här? Jag o min blivande fru står i kö för is på su men har bestämt oss för att åka till danmark i väntan. Så nu håller vi på o kollar kliniker o samlar info. Spännande :)
Är helt förvirrad inför vilken dansk klinik man ska välja. Har kollat på gyb grönlund och gaia, cfc o stork. Men hur ska man kunna välja? Hur har ni tänkt?
Tror vi bestämt oss för gyn grönlund. Smidigast o ta sig dit :) idag bokade jag tid för äggledarspolning, så den ska vigöra i början av feb :)
Sockerpian: det ska bara göra ont om det är stopp har jag hört :) inte rädd för att de ska göra ont bara orolig för om det är stopp :/
Jenniek: håller tummarna. :) här ska vi göra spolning av äggledarna i feb o sen kör vi i mars. :) har massa frågor om gyn grönlund, någon som har lust o svara? :)
Undrar mest om öppetider på helg o om man kan betala med kort eller kontanter o om det isåfall ska vara svenska eller danska?
Jennieek: tack för svaren! Är det lätt att hitta dot från färjan? Håller tummarna!
Sockerpian: grattis!!!! :D
Jenniek; skriv gärna vad de svarade :) bina: stor kram.
Jenniek: tack för att du delade med dig av svaret! :) när bär det av för dig igen?