Inlägg från: leia83 |Visa alla inlägg
  • leia83

Medgivandeutredning Vintern/våren 2012! :D

Nu har vi äntligen startat vår utredning efter 6 månaders väntan :) vi är lyckliga och nervösa.
    Men har en fråga till er, under 2007 hade jag en sjukskrivning på 6 månader på grund av en krisreaktion efter missfall, Hur ska jag lägga fram det för utredaren?
    I övrigt är vår historik bra. Inget hos polisen, kronofogden osv. God ekonomi, bor i hus och varit tilsammans i 8 år, gifta i 4. Tror ni hon lägger stor vikt vid min sjukskrivning?

• leia83

Tack för lugnande svar,
    Vår utredare verkar väldigt bra än så länge. Kommer vara ärlig om det i alla fall.

• leia83

Idag hade jag mitt enskillda samtal. Det var rätt tufft men kändes ändå bra.
    Vi pratade om min krisreaktion 2007 och hon sa att det var bra att jag sökte hjälp självmant för det och att jag känner mig själv så väl att jag känner när något är fel. Men hon sa att hon måste nämna det i utredningen. Det gjorde mig rädd. Hur kan det påverka för oss?
    Hon viste inte på vilket sätt hon kommer nämna det, hon skulle prata med sina kollegor.
    Annars sa hon att jag verkar ha sunda värderingar och att hon märker att jag sätter barnens behov i centrum och att det är viktigast för mig. Hon sa också att jag är lätt att läsa av och att jag är själviutlämnande gentemot henne vilket gör hennes jobb så mycket lättare. Och att jag utstrålar värme.
    Vad tror ni? Hur påverkar min lilla sjukskrivning oss?

Svar på tråden Medgivandeutredning Vintern/våren 2012! :D