JLD1979 skrev 2012-01-16 10:44:45 följande:
Mikaela80: jag fick ett spontant missfall som började i lördags. Jag hade precis gått in i v 7. Hade dock inte några som helst graviditets symtom. Var in akut igår å de såg inget men ja blödde å hade klumpar i blodet.
Imorse hade jag som svåra mens smärtor långt ned i buken å det stråla bak i ryggen samt illamående. Blödningen var som rinnande äggvita i konsistensen fast blodfärgad.
Spontant missfall är inte farligt fysiskt men jävligt sorgligt. Jag är som inte ledsen längre. Har gråtit till å från sen i lördags. Nu är jag mer arg för att jag inte fick som jag ville. Hoppades in i det sista på falsklarm.
Samtidigt så har jag hellre missfall nu än om 3 månader som kvinnan som kom in samtidigt som jag gjorde igår kväll. Sedan så tänker jag även så att det var nått fel nånstans på vår lilla/e så ett ofött barn blev skonat fr att kastas in i vårdsvängen nu.
Så jävligt sorgligt men vi ger inte upp vi kommer försöka så snart det går igen.
Tack alla! Var rädd om er och era små! Hoppas inga fler måste lämna gruppen ofrivilligt nu. Kram!
Vad "skönt" att du är vid så gott mod! Och jag håller verkligen med.. bättre mf nu än långt senare..
Hoppas kroppen kommer igång fort som tusan så ni kan på´t igen!
Stor kram