• Enniie

Vi som väntar smått i September 2012

Vi alla kvinnor är hulken ju. Nu ska jag mysa ner mig i liggfotöljen och njuta av lite ensamtid innan sambon ramlar hem från jobbet.

Grattis till er alla nya i tråden, och er andra också såklart. Hoppas ni får en mysig onsdagskväll!

• Enniie

Jösses vad trött jag är idag! Är det någon som har ett tips på hur man kan komma i säng i tid? Här dom senaste veckorna så har man lagt sig och somnat vid 03-04 på natten. Känner mig mer död än levande!

• Enniie

Nu vart det panik här hemma. Vi fick idag veta att vi äntligen fått en (förövrigt väldigt eftertraktad) lägenhet. Dock så är flytten om 2 1/2 vecka, den 1a februari!! Vart börjar man?? Vi har liksom en stoooor lägenhet att tömma och packa ner. Jösses!

• Enniie

Själv jobbar jag på förlossningen. Helt otroligt jobb! Är dock "bara" undersköterska, men älskar jobbet!

Idag har jag haft "mensvärk" heeela dagen. Magen är svullen som tusan. Tänk att man redan gått 7 veckor.

• Enniie

Löjliga familjen: känner precis samma här då våran yngsta är 18 månader, men samtidigt, vårt liv, våra val.

• Enniie

F..f...fryser hela tiden! Tips, någon? förövrigt så har magen börjar svulla ordentligt på kvällarna. Igår fick jag t.om hålla in magen för att en vän till mig inte skulle se något (typ ingen vet något än). Annars känner jag mig precis som vanligt.

• Enniie
    LillaBabyK skrev 2012-01-15 01:12:48 följande:
    Är det någon mer som märker förändringar med magen? Jag är helt fascinerad, varje dag så ändras den mer och mer. Den har liksom blivit hård och börja puta ut under naveln. Trycker man försiktigt så känns det som om jag borde vara skadad för det är så svullet/hårt men det gör inte ont alls. Jag märkte för en vecka sen att det skedde värsta om möbleringen där inne, blev dålig i magen och så.  Hur tidigt kommer bumpen egentligen? Beror nog på vart bebisen hamnat iof..  

Jag har supersvullen mage på kvällarna, och ganska smal så det syns. Om jag har vänner över på eftermiddagarna eller kvällarna så får jag gå och hålla in magen.
  • Enniie

Känner mig som sju svåra år. När försvinner den värsta tröttheten egentligen?

• Enniie

Imorgon är det dags för det roliga hälsosamtalet, för fjärde gången. Undra om dom har något nytt intressant att dela med sig denna gång? Går också in i vecka 8 denna vecka. Jösses vad fort det går!

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012