• MiaMy

Vi som väntar smått i September 2012

FruFH skrev 2012-01-12 14:46:48 följande:
    Jag är lärare. Det tar på krafterna när man helst av allt bara vill lägga sig på golvet och skrika och gråta. Tålamodet är ju inte det bästa, men man får bita ihop så gott det går. Än så länge har jag inte mått så illa, men är rädd att det kommer.
    Jag jobbar också som lärare! Det är fullt ös hela dagen!

Ja ni skriver massor här, kul! Glad tar minst en halvtimme att läsa ikapp när man kommer hem från jobbet Tungan ute
  • MiaMy

Grattis StarStruck och Alicia!!!

Jag går in i vecka 7 imorgon. Jag vill också se att det är nåt därinne! Inskrivning nästa vecka, undrar om det hjälper att klaga på värken i magen... Tungan ute

• MiaMy

Det är rea på La Redoute ännu idag! Jag är sugen på att handla mammakläder, men har aldrig handlat det förr. Ska man gå på sin vanliga storlek? Vet ni om La Redoutes kläder är stora/små till storleken? Aldrig handlat där heller...
    Samtidigt så känns det väldigt tidigt då man knappt förstått att man är gravid Solig

• MiaMy

Idag känner jag mig konstig. Fryser och är varm samtidigt, känns nästan som att jag har feber, men ändå inte. Är sjukt trött också. Har varit förkyld i över en vecka nu, så jag vet inte riktigt vilka symptom som beror på vad. Hoppas bara att jag inte har bihåleinflammation...

Någon mer som snabbt blir vrålhungrig, men sen när man ska äta så blir man proppmätt nästan direkt?

• MiaMy
    saralisa skrev 2012-01-15 13:32:19 följande:
    Jag fryser jättemycket och ofta. Ibland tinar jag inte upp alls om jag inte tar en ångande varm dusch Tungan ute Och jag är så att säga "sub febril" ofta, sisådär 37.5 grader. Och det känns i ögonen som när man håller på att bli sjuk.
    Angående din fråga om att föjas åt i Boråstrakten låter intressant. Det tycker jag defenitivt vi ska. Jag väntar också mitt första Glad (det gick inte att komma in på din gästbok)...