Vi som väntar smått i September 2012
Jag höll nästan på att glömma !!
GRATTIS alla "morsor" på Morsdag idag ;) och Idag firar jag även 100 DAGAR KVAR Wieeehooo :)
Jag höll nästan på att glömma !!
GRATTIS alla "morsor" på Morsdag idag ;) och Idag firar jag även 100 DAGAR KVAR Wieeehooo :)
Starstruck : häftigt när man tänker så nästa löning är jag i v 31 !!!!! Hallå är det ens verkligt ?:D
Eiramis: hoppas du får det som känns bäst i slutändan, vad han behöver är när du känner dig nöjd och tillfreds :)
Är det ngn annan som har lust att skaka till magen när det är stilla där inne ?? Jag blir direkt nojjig när det stillar sig efter några dagars fest .. Idag har lill*n knappt puffat :(
NeLe; ja helst när den varit dö vild hela helgen och nu knappt ingenting, garanterat för att jag väntar.. Tar nog låånga sömn lurar men ändå !!:)
Nele det blir att göra så efter att jag döutst jobbet och gjort alla ärenden ;)
Jag kör just nu runt med en rosa barnsäng i bagaget som jag ska hem och måla om :)
Fijaija: hoppas också du sover gott så du har en bättre dag idag!
Sj har jag just vaknar..04.44.. Ont i ryggen. Då blir det inte mkt sömn för mig.. Funderar på att kliva upp och göra mig extrafin idag sambon fyller 25:) kanske han kan få frukost på sängen !
Am79 jag gick också tidigt i f gruppen jag är näst sista föderska där, jag har gjort alla träffar och ska idag på sista, förlossningsvisningen! Men vi hade också lite indelning tjejer och killar men vi pratade bara med varandra och skrev upp frågor som vi hade! Hade inte känt mig riktigt bekväm i din situation ... Men de resterande träffarna har varit lite bättre mer bra information än bara svammel. Sambon tyckte det var för mkt "dagis" och nja de är ju inget livs nödvändigt !! Mkt av det som sagts på vår träff har jag redan vetat genom denna grupp på fl, tack gode Gud vad hade jag gjort utan ER :)
Hoppas du får en bättre känsla nästa gång annars tar du den tiden du skulle dit och så gör du fotbad och ansiktsmask istället ;)
Marla333: ca 8 liter mjölk i v minst varav min sambo dricker en... Detta har hållt på i ca 12 veckor för mig :)
AM79: Det tycker jag avsolut du skall göra !! :)
Nu ligger jag i sängen, solen strååålar ute och jag kan inte gå ut... jag måste plugga... känns förjävligt.. men nu är det sista rycket innan VT är slut ! har börjat vakna kring 04 varje morgon... fruktansvärt ont i ryggen.. imorse klev jag upp, på fruktansvärt dåligt humör för att jag hade så ont.. sen skrattade vi lite åt de, jag sa till sambon " jag slår vad om att det är såhär för att man ska vänja sig vid försämrad sömn Innan bebben kommer ut" u bet !
Sen har jag fått dra ner mina måltider, till mindre än hälften vid varje måltid.. för råkar jag ta en tugga för mycket så får jag sån problem med magsäcken, och svullnad, så nu blir det lite lite mat, och mycket oftare istället, det spelar ingen roll vad jag äter om de så är melon eller vitt rostbröd, vad jag än äter så mår jag så dåligt efteråt :(.