Inlägg från: StarStruck |Visa alla inlägg
  • StarStruck

Vi som väntar smått i September 2012

Jag har börjat få jättemycket hugg där nere. Liksom inuti muttan/livmodern. När det kommer så trycker det på mycket, antar att hon rör på huvudet och att det är därför. Jag är jätteöm där nere, kan inte hålla ihop benen, det känns som om jag skulle ha cyklat jättelångt :P

• StarStruck

V 35 idag, snart är det jobbiga över och det roliga kan börja! Nu börjar det bli otåligt här hemma:P nån som har tips på vad man ska ha på väggen i bebisrummet? Det är helt kalt just nu.

• StarStruck

Vi har haft mycket sex till och från tills förra veckan. Då sa jag att nu lägger vi det på hyllan ett tag. Men jag hjälper gärna honom fortf ;)

• StarStruck

Har snart packat BBväskan klart. Finns kläder till mig och bebis, lite hygienartiklar och amningsinlägg. Det som ska ner är ombyte till sambon, toalettpapper och resten. Men ätbara saker får vi handla lite närmare. Fler som knappt har känsel på magen?

• StarStruck

Har en sån irriterande känsla i hela kroppen.
    Hela kroppen säger att bebisen kommer att komma tidigare än beräknat.
    Om 2-3 veckor känns det som och jag har väldigt sällan fel när det kommer till magkänslan.
    Jag är så jäkla nervös och hoppas att jag har fel.    

• StarStruck

Det känns som att bebis är på väg ut hela tiden. Det trycker och gör sjukt ont i livmodertappen eller vad det är ;(

• StarStruck

Nån mer som det knäpper till i magen på? Det har hänt mig 4 gånger och varje gång tror jag att vattnet ska gå om jag ställer mig upp :P Igår kväll när jag skulle sova började hjärtat rusa, jag var så otroligt trött att jag somna direkt när jag la mig och idag känns det som att jag inte är riktigt vaken ;( Bebis har inte rört på sig särskilt mycket dom två senaste dagarna heller.

• StarStruck
    Punk skrev 2012-08-01 12:21:48 följande:
    StarStruck ring och prata med förlossningen, min syster hade det precis så och i hennes fall visade det sig bero på att delar av moderkakan lossnat. (Allt gick bra till slut, men det handlade om sekunder.) Var rädd om dig!
    Dom har aldrig tagit mig på allvar hittills men jag antar att jag är tvungen!
    Vilken tur att det gick bra för henne! 
  • StarStruck

Jag var in på fl idag igen och nu kunde dom mäta 2 sd på 20 min och tappen var något förkortad sen sist men inget som var farligt

• StarStruck

Ska träffa BM idag, får se hur mycket jag har gått upp den här gången;/
    Direkt efter ska jag träffa en dietist, yay... Jag vet ju redan hur jag ska äta och vad jag ska äta. 

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012