Vi som väntar smått i September 2012
Jag ska bara tvätta det som ska ner i BB-väskan
Fick en påminnelse från min app som sa att det är dax att börja göra sånt nu, så jag lyder.
App-slav som jag är!!
Jag ska bara tvätta det som ska ner i BB-väskan
Fick en påminnelse från min app som sa att det är dax att börja göra sånt nu, så jag lyder.
App-slav som jag är!!
Min bebis är extremt vild, min mage guppar hej vilt. Det är inte många lugna stunder men när det väl är det så blir jag livrädd och tror att hon är död och precis när jag är på väg att ringa fl så får jag en riktig spark mot revbenen. Hon retas medvetet redan.
Min sambo kom hem magsjuk idag. Jag skulle inte öppnat dörren;/ det första han gör är dessutom att pussa mig och då visste jag inget, mitt uppe i pussandet tar han en spypaus, mycket trevligt!
Nån som har lust att lägga in mig i listan? Det går inge bra från mobilen. Bor i nyköping :P
Jag var jätterädd för förlossningen förut. Men efter v 25 typ så övergick rädslan till längtan. Det enda jag vet att jag vill ha är lustgas sen får jag ta allt annat som det kommer. Vill få ut ungen och gosa med henne!
Skjut mig!! Idag har vi packat klart och städat och nu kan jag inte röra mig en cm till :( natten till idag så drömde jag att jag fick citodon utskrivet och i drömmen blev jag helt smärtfri. Det var sååå skönt! Sen vaknade jag och skulle ta mig upp ur sängen, då var det inte lika skönt längre.
I morrn blir det ett nytt bm-besök.
Förra gången kändes det som att jag hade gått upp massor, men det visade sig ju att vågen stod still.
Den här gången blir det väll tvärt om bara för det!
Ang bb-väskan så har jag lagt ner mjukisbyxor jag inte använder och linnen. Kläder till bebis är också nerpackade. Lite kläder till sambon läggs i när vi är klara med flytten. Resten packas ner i v 36-37. Babyskyddet sitter i bilen och allt annat är färdigt.
Det gick bra hos bm idag. Har gått upp upp 1 kg på en månad! I morgon ska jag träffa en diabetessjuksköterska och kommer få hem ett kit för att mäta blodsockret hemma då jag hade 7, nånting på fasteblodsockret. Det ska nog gå bra. Nu är vi flyttade och klara dessutom, nu ska bara allt upp!
Nu har vi fått ihop bebisens rum, det är nästan klart iaf, bara lite småfix. Annars är det fullt med kartonger och sopsäckar över allt ;( vi valde namn till våran bebis för länge sen och vi står fast vid Vilja :)