• Eddies

Vi som väntar smått i September 2012

och nu kom molvärken på kvällen igen. varför känner jag mig bara gravid på kvällarna :D:D

imorgon ska jag åka skoter.. kanske bör be föraren köra riktigt försiktigt ;P vilken han lär göra :)

• Eddies

fan jag är inne så sällan så jag hinner missa så mkt , på en dag bara :D

hoppas alla får en bra dag idag ! jag ska ut i naturen nu och njuta med heela familjen :)

• Eddies
    LyckligFru skrev 2012-01-06 15:15:34 följande:
    någon annan som inte har så mycket symptom?
    jag har haft men de har lugnat ner sig lite, kommer väl nya snart, de är ju så med en grav, det kommer och går, ibland känner man inget och ibland jätte mkt.. jag har knappt ngt under dagarna, sen på kvällarna så kommer det :)
  • Eddies
    Dag och natt skrev 2012-01-07 10:15:50 följande:
    mikaela80: Vad spännande om du går runt och bär på tvillingar

Jag är i dag v 5+1 och i dag visade CB digital 3+! Blev så glad, förra gången visade den bara 2-3 v vid samma tidpunkt och så var det ju X då. Känner mig mer gravid den här gången och jag sa till min älskling igår att jag tror att det faktiskt känns som om det kommer att gå vägen nu. 

Jag är inte så hungrig på kvällen men däremot på morgonen vrålar magen efter mat.... Kände ett släng av illamående en liten stund men det gick tack och lov över direkt. 
    jag är också på 5+1 idag :D och jag har sagt desamma till min darling att nu känns det verkligen som de skall gå vägen.

Jag har min molvärk, den har inte varit så kraftig de senaste dagarna, men ibland kommer den fram. Jag känner mig annars rätt okej, mår inte så farligt illa alls faktiskt, kanske beror på att jag äter hela tiden..

men jag behöver hjälp med min rygg... min gamla skada visar sig rätt så ordentligt nu i ryggen..
  • Eddies
    Enniie skrev 2012-01-07 10:54:05 följande:
    Fanns det någon här som kunde hjälpa mig att lägga till mig på bf- listan? Det blir jätteknasigt från iphonen...
    absolut ! när var det du var beräknad ?:)
  • Eddies

Tjejer ! vad har ni för planer nu till våren? sommaren? hade ni något inplanerat som ni tänkte göra (ja vare sig ni blev gravida eller ej?) en resa? eller något annat trevligt ??

Jag och min sambo ska i Juni börja bygga ett hus.. från scratch.. vi har fått byggloven klara och allt.. och vi beräknar att huset skall vara klart 2 veckor innan jag föder...

Vad bör jag tänka på när vi ska bygga egentligen? jag får ju inte lyfta mktl och inte vara i närheten av målarfärg etc... så jag vet inte riktigt vad jag kan hjälpa till med.. känns så jobbigt.. som städa ur lägenheten... och gå i affärer och välja ut inredning.. haha ne jag vet faktiskt inte alls vad , men såklart kommer det lösa sig..

jag är bara lite rädd att tillexempel färg lukt, och golvlack och sån doft kommer ligga kvar några veckor och det vill man ju inte att bebisen skall vistas i... är det någon som vet hur länge sån doft håller i sig ??

Känns som om det kommer bli ett hektiskt men SÅ underbart år !! tänk så många frågor och funderingar som kommer upp i detta tillfälle !

• Eddies
    Enniie skrev 2012-01-07 11:18:41 följande:
    Edd, tack! 3/9, fjärde barnet.
    fixat =)
  • Eddies
    Den lilla M skrev 2012-01-07 11:27:06 följande:
    Tänk på att dem flesta husbyggen tar 8-12 veckor längre tid än beräknat ! Målarfärgsångor och lack lukt hänger kvar i ca 1-2 veckor från o med att dem, det gäller att ventilera och återigen ventilera!! 
    ja det blir nog att ha kvar lägenheten tills vi vet att NU kan vi flytta in.. för då kan jag och bebisen vara i lägenheten tills huset är klart. man vågar inte riskera något..
  • Eddies

SMURFEN: vilken underbar lista. var det bara jag som började grina av att läsa den? hahah

• Eddies
    Enniie skrev 2012-01-07 12:30:33 följande:
    Är det någon annan som lider av extrem trötthet? Idag är jag så trött så jag knappt orkar stå på benen.... -.-
    jag är jätte trött mot eftermiddagen.. fast jag inte gjort något speciellt.. sen har jag svårt att vakna på morgonen...

men jag är extremt fundersam och orolig, varför har min växtvärk slutat... knappt haft någon nu på några dagar...
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012