Inlägg från: LillyRose |Visa alla inlägg
  • LillyRose

Vi som väntar smått i September 2012

Kaksmulan1 skrev 2012-01-03 10:01:45 följande:

hej hej. jag hoppar gärna på här. fick fin fint plus idag, BIM +6, har inte testat tidigare utan avvaktat lite. BF 7/9-12 verkar det som.. ska läsa igenom tråden nu och bekanta mig lite med er Glad
    själv är jag 35 år, bor i göteborg, och detta blir vårt 2:a barn, har en pojk född i mars -10.
    Har en dotter född mars 10 och har också bf 7 sep
  • LillyRose
    sophiejennifer skrev 2012-01-03 09:54:01 följande:
    Nej, han skulle ta blodprov ändå så han bättre HCG och tyckte det sånt lågt ut. Kombinerat med blödningen sa han att jag hade fått missfall. Men det blödde knappt ett dygn, jag vet inte hur mycket det ska komma men det kändes lite?
    Vet att grav.test kan visa + efter missfall så vågar inte testa, bör jag ringa Gyn eller BM?
    Hur mycket var din hcg och hur långt gången var du då det togs?
  • LillyRose
    Fyran2012 skrev 2012-01-03 11:57:48 följande:
    Kikar in lite..plussade 28/12 & har enligt räkneverken bf runt 25/8..men man vet ju aldrigFlört
    Angående vul..bokar man det själv för att man vill eller bestämmer bm det?
    Jag har bara gjort ett vul under en av mina tre graviditeter innan & då var det för jag hade så ont.
    Här måste du ha en bra anledning för att få ett vul! Jag har haft utomkvedshavendeskap så jag måste göra vul!
  • LillyRose
    Längtar 83 skrev 2012-01-03 12:50:35 följande:
    Hej! Jag är ny här i tråden. Plussade i morse på bim -2, sååå glad. Detta är vårat första riktiga försök så vågar knappt tro att det är sant. Enligt FL har jag bf 12 september. Hoppas nu bara den lill* vill stanna där, man är ju lite orolig när man ser fram emot det så väldigt mycket. Hoppas få följas åt med er
    GRATTIS!! Och välkommen!

Så underbart när gruppen växer  
  • LillyRose
    Eddies skrev 2012-01-03 13:16:42 följande:
    just nu känner jag ju såklart att det växer, jag har växt värk hela tiden ! och de är skönt, så nu är jag inte orolig, men man vill ändå få det bekräftat att barnet åtminstine sitter på rätt plats och det ser okej ut..
    Växtvärken är skön..just nu är jag glad jag får lyxen med vul
  • LillyRose
    sexhundra skrev 2012-01-03 16:15:31 följande:
    Ni verkar så lugna allihopa! Idag är jag orolig!! Jag tycker mina symtom har minskat och så har jag hängt upp mig på att jag inte har nått illamående, men jag vet att det är olika! Och så har jag haft skit ont i magen!! Jag blöder inget men har läst lite om MA så är mest det jag oroar mig för. Hur vanligt är det egentligen?
    Väntar mitt fjärde barn och jag har aldrig mått illa
  • LillyRose
    kavajen skrev 2012-01-03 22:05:44 följande:
    Mysigt

Jo jag har växtvärk, i sidan. Ibland blir jag rädd att det är ett utomkved? Men då ska det ju göra SVINONT och blöda massa.. 
    Jag som haft x började blöda 5+ och åkte in akut 6+ för det gjorde ont! Fick tjata mig till ett vul och tur är ju det!
    Det behöver intye göra jätteont ocg är lätt att förväxla med växtvärk om x är nått nytt! Det som händer om det inte upptäcks är ju att äggledaren kan sprängas sönder av det växande pyret och då har man inte lång tid på sig att ta sig till sjukhuset. X kan vara riktigt klurigt ! Men det är väldigt ovanligt! 
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012