Vi som väntar smått i September 2012
jag gick ju in här idag med insikten att jag kommer vara urfattig till sommaren och bara gå runt och oroa mig för min föräldrapenning egentligen, men se utanför lådan liksom:D
nelliepop: Huuuj hoppas att ni får ordning på det där så de inte strular mer ! känns som om det alltid är något strul...:(
eiramis: jag har ett fruktansvärt sug efter fruktigheter, juicer, saftiga frukter, kiwi, melon, gurka, morötter... sånt där fräsch och saftigt ! och tur är väl det..
det känns som om bebisen har använt sig av de kilon jag la på mig i början då jag bara åt och åt för att inte må illa... för min kropp känns precis som vanlig igen, låren är tillbaka i sin storlek, även rumpa... bara en bula på magen och två stora meloner till bröst :)
heheh superbia jag tror hon hade sagt om bebisen var utan näsa :) Och jag tror inte det är någon fara ! :)
Men man får lov att vara tokiga ibland ! :D
och mjölk... jag dricker fortfarande ca 7 - 8 liter mjölk i veckan minst.. själv... har gjort det sen vecka 15...
vad härligt ! åååå det är bara 4 dagar efter denna dag kvar för mig hehe och imorgon går jag in i vecka 20. Nu känner jag mig otroligt gravid och otroligt vacker :)