Inlägg från: LillyRose |Visa alla inlägg
  • LillyRose

Vi som väntar smått i September 2012

Fyra veckor kvar på jobbet! Denna veckan har varit tuff och jag har flera gånger varit beredd på att få en smäll i magen av barnen . Jobbar på en avdelning med barn i åldrarna 4-6 år som har speciella behov, många kan bli fruktansvärt arga och just denna veckan har varit så tuff . Älskar ju ungarna och jobbet men älskar bebisen i magen MER! Bara fyra veckor till sen ska jag äntligen vara ledig...längtar massa

• LillyRose

Vaknade 04 och hade för jävla ont i magen! Som en enda lång sammandragning som inte ville släppa! Aldrig känt så förr?? Tog nästan två timmar innan det släppte sen började Darius sparka så magen bubblade...nån mer som känt så? Blev ju lite rädd ett tag

• LillyRose
    Den lilla M skrev 2012-06-04 08:42:05 följande:
    Lilly Rose det där lät inte kul, var livmodern stenhård också som i en sammandragning? 
    Ja det lustiga var ju att det kändes som en enda superlång sammandragning..men tack och lov släppte den!
  • LillyRose

Ush vad ledsen jag blir på vissa ungar! Ska stänga idag och vara ute sista timmen oh njuta! Men nej då har en kissat på sig och vägrar byta kläder och börjar slåss och sparka på mig . Nu sitter skitungen i sina kissiga kläder och kallar mig fula ord

Vill sluta jobba nu :--(

Ursäkta gnäll, älskar mitt jobb annars!

• LillyRose

Äter niferex och jag blir så hård i magen så jag spricker varje gång jag ska göra nummer 2 . Hatar det och jag skiter nu att ta dem varje dag får bli varannan! Hellre då att jag är lite trött än att blöda på toaletten

• LillyRose
    Edds skrev 2012-06-16 16:00:32 följande:

Vad synd att du får det så jobbigt :( Kanske du kan få något annat av BM? Jag äter ju också niferex men , som sagt de verkar inte ta på mig...

Du har ju btw samma BF som mig ungefär, snart V 30. Vet du om det är nu bebbarna skall börja röra sig mindre då de är mindre plats? Min har slutat bonka som tusan, utan knölar mer omkring vilket såklart gör att jag inte känner lika tydligt om jag inte TITTAR på magen så att säga.. Men man blir ju nojjig som vanligt  ! :)  har som fått för mig att det är nu någon gång de blir "minskade" rörelser??

NJa min bökar runt massa...de ska ju växa ca 10 cm till så än så länge har det ju utrymme
    Vet ju att man ska vara uppmärksam om de rör sig  mindre men självklart blir det väll lite mindre rörelser då det blir allt trångare  
  • LillyRose
    IdaVasterflo skrev 2012-06-16 16:15:58 följande:
    Usch vad jobbigt! Har du inte testat någon annan järntablett? Duroferon funkar jättebra för mig. Blir nästan inte alls påverkad av dem. Niferex och hemofer däremot blir jag jättedålig och hård i magen av. 
    Ska göra glukosen på måndag måste fråga då!
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012