Vi som väntar smått i September 2012
Jag hade sönder min lucka för jag blev så ARG!!
Jag hade sönder min lucka för jag blev så ARG!!
20 dagar till RUL...längtar längtar!!
vecka 17 och nu in i FEMTA månaden! YES! Lilltrollet har varit uppe sen 4.30 så då har jag passat på att söka ALLT jag vill ha till bebisen...får ju en hel del tillbaka på skatten så jag ska lyxa till det ordentligt med sista lilla bebisen...la ut bilder på min blogg om nån är lite nyfiken
Haha jag har gått UPP 9 kg! MEN jag väger bara 2 kg mer än än på inskrivningen med Emma! Jaja vikten ska jag ta tag i till hösten...är ju mitt jäkla illamående som fått mig att småäta
! Börjar dagen med en go kopp kaffe och min gudagåva tablett...hinner dricka halva muggen sen får jag springa på toa och SPY?? VA?? Ska det komma nu i vecka 17? Fy va äckligt de va
Bara 15 dagar kvar till rul nu...tick tack
BUhu sonen har vattenkoppar och jag vet inte om jag haft det som barn..inte min vimsiga mamma heller!
Vad kan hända om jag får det? Nån som vet?
BUhu sonen har vattenkoppar och jag vet inte om jag haft det som barn..inte min vimsiga mamma heller!
Vad kan hända om jag får det? Nån som vet?
Jag håller tummarna jag slipper! Kan nog räkna med att 2 åringen också blir sjuk nu
Å jag ska kanske vara med i vi föräldras gravid tidning! Har mailat lite info, de hörde av sig och har nu skickat in en bild! Vad spännande!