Vi som väntar smått i September 2012
Jaså du har redan pratat med försäkringskassan. Jag läste någonstans att man behövde ett intyg från barnmorskan som man skulle skicka in till dem. Fick du veta något användbart? :)
Grattis alla nya som kommit till tråden!
Hade enorma magsmärtor idag, var tvungen att gå hem från jobbet! Vart jättenervös så jag ringde bm, och fick komma in! Hon gjorde ett VUL och allt så bra ut ingen blödning eller utomkved. Dock så såg man knappt nått, den var bara 0,5 cm, men det är vad den ska vara så det var absolut inget konstigt Synd bara att man inte kunde se mer.. Men kommer göra ett privat VUL om några veckor!
Är det en graviditetssymtom att frysa mycket? Jag fryser hela tiden! På jobbet sitter jag med tjocktröja och en värmefläkt precis bredvid
Tror också jag ska köpa sån där olja. Iofs är ju bristningar hormonella, men det är värt ett försök! Jag undrar när man ska fatta att man faktiskt är gravid? Jag har så himla svårt att inse det ^^
Grattis till alla nya som plussat!!
Såg att ni berättat ålder och vart ni bor, så jag gör samma då är snart 20 år och jag bor i Sörmland
Jag har en del namn som jag tycker är fina, tack och lov så behöver jag inte bestämma mig än
Pojke - Charlie, Milton, Benjamin, Liam
Flicka - Isolde, Tindra, Leah, Hailey
Finns fler namn jag verkligen tycker om, men dessa står högst på listan. Förvånar mig inte ett dugg om det blir något helt annat när barnet väl kommer
Glömde skriva att det är första barnet så det är extra spännande, BF 4 september!