Vi som väntar smått i September 2012
Måste skriva av mig. Kanske nån som läser när ingen lyssnar.
Är så trött. Gått in i vecka elva idag tror jag. Och ja blir bara att må sämre och sämre och tröttare och trättare.
Jobbar och sliter som en tok och får inte vara hemma för de finna inte personal som kan gå in flr mig. Chefen är sur hela dagarna och ja försöker orka med och göra allt och lite till men de duger tydligen inte. Jag jobbar och sover numera. Inne på dag 6 i rad idag och har 3 kvar innan 4 dagars ledigt. Bara gjort 21 timmar på lördag söndag.
Sen är ja så arg att ja inte får VuL vill se om de är nått där inne och om hjärtat slår. Inskrivning imorgon men ja vill då verkligen inte dit. Men är väl nödd och tvungen.
Jobbiga är att ja mår skit både fysiskt och psykist. Trodde de skulle kännas kul att vara gravid. Självklart vet ja med mig att man är trött och mår illa och att alla har olika men trodde de skulle börja avta nu men här blir de värre.
Fattar inte att min man står ut med mig. Jobbar sover äter. Jobbar sover äter.. Orkar inget annat. Hemmet har ramlat ihop skitigt och äckligt och ja som är pedant och stor städar 2 gånger i veckan har inte rört dammsugaren mer än 1 gång förra veckan. Nej usch hoppas de vänder.
Nu måste ja sätta på mig kostymen och dra till jobbet jobbar 15-23.15 idag. och resten av veckan. Öppna ons-sönd förra veckan. så 9 dagar nu då.
Ibland önskar ja att ja hade ett annat jobb fast ja älskar mitt jobb som fan. Men just nu vette fan. igår längta ja tills ja skulle få gå hem och vara mamma ledig och de är inte jag. För ja hatar att vara hemma och inget göra. Ja älskar att jobba. Och har alltid gjort. alltid varit den som ställt upp och jobbat extra och haft mig trots att ja nästan gör heltid redan själv men nu vill ja inget ja känner inte igen mig själv.
Jag älskar mitt jobb men sista veckorna vet ja inte va som blivit.
Men nu är de bara att ladda upp sig och dra. Och ja imorgon Inskrivning innan jobbet.