MiaMy skrev 2012-03-03 09:46:01 följande:
Ja, tänk, snart halva tiden!
och jag kan inte se nåt på magen än... Ska det vara så? Har liksom alltid som yngre föreställt mig att i fjärde månaden syns det redan tydligt.
det är väldigt individuellt det där med magen, är det första barnet?
tog en bild igår på magen i vecka 13+0 och sku jämföra med förra grav men då såg jag att första gången tagit kort på magen i vecka 14+0 o det syntes igenting alls medan det nu andra gången syns väldigt tydligt. För mg syntes magen nog först i vecka 16-18 nå sånt men sen när det väl tog fart så växte det som bara den, blev enorm verkligen.
un poco skrev 2012-03-03 11:04:48 följande:
Känns bra att höra så många som skrivit bra om Emmaljunga. Har funderingar på en sådan.
Men vet inte vilken modell ännu. Men tror det får bli en med 4 hjul.
Hade en stor, tung och klumpig vagn med dottern. Uscha aldrig mer jag köper ett konstigt märke iaf
Fast det positiva var att man kom i form fort som bara den.
Imorn går jag in i vecka 11 och på måndag ska jag på inskrivning. Ser fram emot det jättemycket!
vi har också en Emmaljunga (edge duo) och är super duper nöjda! Vi bor på landet så vi måste ha en vagn som klarar av terräng då vi gärna promenerar i skogen. Edgen är Emmaljungas största vagn förutom tvillingvagnen så många tycker den är stor o klumpig speciellt att transportera men jag tycker inte det är något problem för oss iaf.
Nu måste det däremot bli en syskonvagn en kraven är höga så vi får som om jag verkligen hittar någon om jag är nöjd med :) Basson duo verkar iaf vara en klar kandidat.