Inlägg från: ÄngelnDennis |Visa alla inlägg
  • ÄngelnDennis

Vi som väntar smått i September 2012

Den lilla M skrev 2012-01-10 17:14:20 följande:
    finns det nån här som testar med babytimes 25miu test?
    jag är antagligen på äl +19 - äl+21 men får ännu att teststrecket är lite svagare än kontrollstrecket. borde det inte ha blivit mörkare än kontrollstrecket vid det här laget??
    När jag testade med dom när jag väntade 3:e prinsen så fick jag bara svaga.. Mannen blev tokig och åkte iväg på BIM-3 om jag inte minns fel och köpte ett CB och fick ett starkt pluss på det  
  • ÄngelnDennis

Hejsan Idag var jag VUL och fick se en liten räka med hjärtslag :) Helt otroligt! 
    Har haft så lite symtom så jag trodde det var kört och på fredag den 13.e dessutom. Stämmer bra överens med veckan som jag är och ska tillbaka igen runt vecka 12. Om 5-6 veckor

Jag har inte läst tråden på 2 dagar så får ta och sätta mig och läsa lite  

• ÄngelnDennis
    Den lilla M skrev 2012-01-13 20:54:38 följande:
    Grattis !!

Själv har jag som en dov mensvärk som känns över buken/livmodern och ett lätt tryck i ländryggen. Vet inte om det är normalt men tänker att det kanske är nån form av växtvärk..

Tack Det är det nog.  Jag hade sån fruktansvärd växtvärk med sista sonen så jag trodde hela tiden det var MF. Så det är nog garanterat växtvärk  
  • ÄngelnDennis
    jplust skrev 2012-01-14 10:55:05 följande:
    Jag är väldigt orolig idag. Alla symtom är väck, inga ömma bröst,ingen hunger,ingen molvärk eller mensvärk...känner mig inte gravid.
    Och fick en brun flytning imorse. Har fått ljus bruna flytningar ibland sedan jag fick plusset men nu var det mörkare.
    Har gråtit hela morgonen.
    Håller tummarna stenhårt! Det behöver inte betyda nått men klart man bli orolig och rädd.. Stor kram {#emotions_dlg.flower}
  • ÄngelnDennis
    StarStruck skrev 2012-01-14 10:59:18 följande:
    Är det bara jag som knappt har symtom? Jag är bara lite körig i magen och mår lite illa om jag inte ätit på länge. Nästa vecka ska det tas prover, för det glömde dom igår :P
    Jag har knapp inga symtom. Trodde igår på VUL att det var kört men icke.. Jag har illamående till och från, speciellt när jag dricker kaffe.. 
  • ÄngelnDennis
    Pixiewing skrev 2012-01-14 20:23:57 följande:
    Hänger gärna på här

Jenny heter jag och blir 31 i mars. Har en 08:a och en 10:a sedan tidigare..
    Testade + igår oväntat, inte planerat men välkommet.
    Blir alltså tredje barnet om pyret stannar.
    Välkommen & grattis! Jag har också 08a och en 10a här hemma. Älsta är född 07..  

Spännande med så tajta! Min 10:a fyller 2 år om 5 dagar ! Tiden går så fort !

• ÄngelnDennis
    jplust skrev 2012-01-15 09:29:18 följande:
    Jag måste tyvärr säga hejdå till denna gruppen. Mina symtom är borta och graviditettest har blivit svagt och det har börjar komma rosa blod. Sjukvårdsupplysningen gav inga hopp. Tycker det är sjukt att man skall behöva vänta tills det forsar blod och gör jätte ont. Lycka till alla ni andra med era september barn @-}--
    Stor kram!! Vad tråkigt!!
  • ÄngelnDennis
    litenplutt skrev 2012-01-15 15:38:56 följande:
    Igår fick jag en kommentar
    - Är det en bebiskula jag jag ser?

Jag va snabb nog att säga
    - Nej det e bara extra  kg.

Ja d tror jag vad jag vill om jag ser skillnad på hull och kula... kom till svar då.

Hmmm... nog för att jag sväller  på kvällarna men så mycket syns d inte genom kläderna hade dessutom en kofta på mig som inte sitter åt.        

Eller? jag e bara i 4+6 idag så vill inte gå ut med de t allmänheten än.    
    Avslöjad blev jag med.. på torsdags kvällen.. KUL när man inte vill berätta än och är så värdelös på att ljuga!! En nackdel nu
  • ÄngelnDennis

Var på tidigt samtal idag hos barnmorskan. Tydligen så är det obligatoriskt här nu att göra det.. Trots att det är min 4.e gång.. 

Min vikt startar på 58 kg och hade en järnvärde på 150 (!).. Dags att dricka mer tror jag!

Fick även ett till UL bokat den 24/2 i vecka 13. Och inskrivningen sker 16/2 (vecka 12).

Om 1 månad :-O Tiden går fort! Jag har ju nyss plussat! Risken är att denna graviditet springer iväg.. Går in i vecka 8 imorgon

Vili - Jag sänder styrke kramar!  Håller tummarna!

• ÄngelnDennis
    Linis80 skrev 2012-01-16 11:29:43 följande:
    Har uppdaterat BF listan, lagt till mig själv och tagit bort J1979.
    Välkommen Frogglan och stort grattis
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012