Inlägg från: LillyRose |Visa alla inlägg
  • LillyRose

Vi som väntar smått i September 2012

Men i en phil och teds ser ju stackarn bak ingenting

• LillyRose

Vecka 11 idag . Brösten är enorma men ömmar inte lika mycket..vårtan är helt enorm så jag måste ha dubbla kläder på jobbet ( jobbar på dagis) annars lyser dem rätt igenom . Herregud jag har glömt hur det är och ha så stora tuttar! Inskrivning på måndag..fast först ska jag ju då till kvinnokliniken och titta efter cellförändingarna...inget jag ser fram emot.

• LillyRose
    Smurfan87 skrev 2012-02-12 10:36:03 följande:
    Jag har inskrivning imorgon :) underbart, tycker att tiden faktiskt inte gått så sakta nu i efterhand :) men jag kan knappt vänta till den 22 då vi ska på ultraljud :)
    Känner att man äntligen kan börja slappna av lite och njuta. Har berättat för fler vänner nu med. Det är så härligt att se hur glada de blir, man blir nästan lite rörd :) snyft hehe
    Tips till er som inte kan vänta med att få se livstecken. Jag köpte ett angelsound (finns hos teknikmagasinet för 350:- ) för oron tärde mer och mer på mig, var precis och lyssnade lite och det värmer hjärtat :)
    Har också inskrivning imorgon Ska be bm lyssna på hjärtat..hon fuskade med mig förra gången och lät mig lyssna...tror hon går med på det denna gången också
  • LillyRose

Jaha...två saker som händer idag..först kk kl 12.30.....är så rädd de inte kommer lyssna på mig att jag vägrar att klippas! Men jag har förvarnat min man blir jag förbannad så kommer jag bara gå! Finns ju läkare som vägrar lyssna!

Sen 14.30 är det inskrivning på mvc..längtar <3 10+2 idag och hoppas höra lilla hjärtat! 

• LillyRose

Tjohej nu är vi inskrivna..å hon trodde inte vi skulle höra hjärtat..men det tog nog bara 2 sekunder sen hörde vi det! UNDERBART!! Och cellprovet på kk gick bra...har tydligen bara grad 1 av 3 just nu så att vänta med och klippas var inga bekymmer! MÅR SÅ BRA <3

• LillyRose
    TheFamily skrev 2012-02-13 15:55:23 följande:
    LilyRose: jag sa ju det! Glad för din skull att det inte blev en biopsi.
    Kul att höra hjärtat också!
    Vilken vecka är du i? (senil)
    Kram och njut nu!
    10+1 idag . Ja jag ska sluta måla upp svart och bara njuta..min underbara man är och hämtar mina gravbyxor nu.....å jag har det SÅ bra ju <3

Kram tillbaka <3 
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012