Inlägg från: LillyRose |Visa alla inlägg
  • LillyRose
    Manelma skrev 2012-01-22 13:54:39 följande:
    Sitter och väntar på min tur på gynakuten. Har haft blödningar/flytningar i 1,5 vecka nu och jag vill veta varför jag har dom. Känns inte kul och går inte att slappna av. Jag vet att det säkert är för tidigt för att något ska synas men jag vill ialf ha svar.
    Blöder du mycket? Klarrött eller brunt? Skickar en kram <3
  • LillyRose
    Cal85 skrev 2012-01-23 09:16:40 följande:
    Hej alla!! Går in i v. 7 idag! Läser om er som mår så illa och lider med er! Men samtidigt skulle nästan jag också vilja må lite mer illa! Bara för att jag idag läste på en av mina gravidappar att man skulle vara glad om man mådde illa och kräktes för då var det mindre chans för missfall!! Kan detta verkligen stämma?! Blir ju orolig!
    Finns ju dem som kräks massa och ändå får missfall..tror du ska ta det du läser med en nypa salt
  • LillyRose
    Lemis skrev 2012-01-25 19:21:09 följande:
    oj vad ni skriver.

Grattis och välkomna ni som plussat och hoppat in i tråden.

Jag har fått tabletterna Lergigan comp, får äta max 3 stycken om dagen. idag blev det tre. hållt mig till två innan.

jag har inte vågat läsa biverkningarna. ;)

imorgon får jag in i vecka 9, heja heja, nu får det gärna gå undan.

Hur många här ska göra kubtest?

När jag fick min son 2008 så nämde ingen det, men nu så är det ändrat, alla ska bli erbjudna oavsett ålder.
    jag tror jag ska göra det.

Vårt femte och sista barn så vi kommer att göra kub denna gången
  • LillyRose
    N1987 skrev 2012-01-27 09:30:28 följande:
    Graviditeten avstannat för drygt en vecka sedan.. Förmodligen. Det var för litet i alla fall och inget hjärta. Bara vänta på blodet.. Lycka till ni andra tjejer!
    HUr långt gången är du? Jag var på många vul förut och såg inget hjärta förrens 7+2!
  • LillyRose

TJO vecka 9 och TREDJE månaden! Mitt illamående har ökat sjukt mycket,,läste å¨en av alla mina appar, äh har FEM på mobilen, att i vecka ni stiger nivån väldigt mycket som gör att vi mår illa..MEN den kommer sjunka ganska snart! BRA! Jag ska börja jobba nästa vecka på ett dagis..bytta blöjor på andras barn och vara illamående passar dåligt

• LillyRose
    Edds skrev 2012-01-28 05:55:41 följande:
    mitt illamående har sjunkt, är i 8+1 nu men alla är så olika. Jag är mer risig i magen som fan.
    och förra veckan mådde jag ofantligt illa så de får gärna lugna ner sig lite :P hoppas du slipper illamåendet nästa vecka !!! jag vet hur det känns, jag jobbar inom vården och de är jobbigt när man mår så illa..
    Ja allt är såklart individuellt.....har mått småilla länge men nu är det värre! Ska bli så skönt och slippa sitta hemma och räkna timmar och få känna sig lite viktig igen
  • LillyRose
    eiramis skrev 2012-01-28 15:31:50 följande:
    Ni som redan har barn i familjen viken vecka har ni/planerar ni att berätta för dom?
    Vi har fem barn sedan innan...tror inte vi kan vänta längre än vecka 12 för det syns ju lite redan..å tro mig barn ser ALLT!
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012