Inlägg från: Den lilla M |Visa alla inlägg
  • Den lilla M

Vi som väntar smått i September 2012

vecka 30 idag (29+0) .. snart börjar den riktiga nedräkningen

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Den lilla M

Då har äntligen sympati baksmällan lagt sig , tror helt enkelt att jag inte är van att hålla igång från kl 5 på morgonen till kl 3 på natten längre.. Var helt slut igår, men som tur var så mådde min partner sämre.

Idag är 75dagar kvar till BF.. vill att tiden ska gå snabbare!! 

• Den lilla M

Emma har du inte fått något mot dina sammandragningar? Om inte så tycker jag att du ska ringa till BB och be att få komma in så kanske dem kan ge din bricanyl eller nå liknande. 

• Den lilla M

Svanfrun: Det låter som svamp, väldigt vanligt under en graviditet. Men jag tycker du ska ringa din BM och be att få komma in och kolla. Svamp behöver inte klia eller lukta.

• Den lilla M
    nelia85 skrev 2012-06-27 12:11:59 följande:
    Jag måste fråga: Om jag inte känt bebisen alls hittills idag och hon alltid är som mest aktiv på förmiddagen, borde jag vara orolig då? Jag är i vecka 27.
    Drick ett glas iskall aplesinjuice eller citronvatten och lägg din ner på sidan och kännefter. Känner du inget på en timme tycker jag att du ska ringa in till BB och höra vad dem vill att du ska göra. Jag har själv varit inne två pga av detta, då jag tycker att det är bättre att kolla en gång förmycket än en gång för lite .  
  • Den lilla M

jag har en lugn liten flicka i magen, ja eller iaf av det jag känner av (har ju sett på UL att hon är piggare än vad jag känner) och det gör mig bara orolig ist. Skulle vilja att hon hade disco varje dag för att hålla mig lugn

• Den lilla M
    {#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}
    Selmv – Malmö 
    moonlaiz – Olofström
    LillyRose – Bromölla
    Em – Helsingborg 
    Svahnfrun – Halland
    LillaPluppen – Växjö
    LeiaBus – Växjö
    Skoogish – Eksjö
    Angie99 – Jönköping
    TheFamily – Skaraborg 
    Superbia – Trollhättan
    NeLe – Västra Götaland
    Kaksmulan – Götlaborg J
    Celie – Sörmland 
    Granen – Stockholm
    SophiaSundgren – Stockholm
    JePaLuLi- Norrköping
    Thesa2- Vingåker
    malla8503 - Skövde
    Den lilla M - Sthlm
  • Den lilla M

Hoppas ni alla får en skön dag i solen . Själv ska jag snart gå och väcka min man och se om han vill äta lite frukost på balkongen eller kanske åka iväg och äta brunch någon stans.

Nu är det bara tio veckor kvar till BF, känns dock som om det är mycket längre. 

• Den lilla M
    NICU skrev 2012-07-01 08:27:35 följande:
    Vilken sol?
    Här ska det vara kasst väder åtminstone till måndag den 9 juli, sen sträcker sig inte prognosen längre
    Jaha där ser man har gassar solen å inte ett moln på himlen och det är redan 25grader på balkongen . Men det brukar bli lite sämre efter lunch tyvärr. Hoppas solen smittar av sig till er andra också!!
  • Den lilla M
    Edds skrev 2012-07-02 12:22:19 följande:
    Är det föressten någon som tagit sig an den där BB väskan? Jag har faktiskt bockat av en hel del grejer från pack listan och lagt ner i en väska..
    BB-väskan kommer jag nog packa runt vecka 37 så några veckor kvar .
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012