Together90 skrev 2012-01-05 21:58:01 följande:
Jag fick det första plusset på ungefär BIM-1 och det var väldigt svagt och det är nog det nedersta testet och det översta testet är tagit igår kväll med urin jag hållit inne i 1 h alltså på BIM, hade inte tänkt att testa igår kväll egentligen men kunde inte låta bli..jag ville se om det blivit något starkare..men ni tycker att det översta testet också är "svaagt"?
Jag har alltid plusset väldigt tidigt tidigare graviditeter ( 5 graviditeter= 1 abort 2008, 1 son 2009, 3 Missfall/MA nu 2011) så jag hade nästan gett upp när testet helt plötsligt visade svagt pluss.
Ägget måste satt sig väldigt sent.
Men jag tog ett digitalt på BIM-1 ungefär och fick Gravid 1-2 det var samma dag som jag fick första plusset såklart...
Åh va kul att du fick plus nu :) jag har två aborter bakom mig från 2008. Jag har aldrig plussat tidigare än dag 35 i cykeln. Men den här gången blev det jätte starkt på dag 34 så jag måste haft ägglosning väldigt tidigt förra månaden. Villka veckor fick du mf? är så jäkla orolig för de. åker ju utomlands nästa helg och är borta 3v, är jätte orolig att jag ska få mf när vi är där. vad gör man då lixom?