Vi som väntar smått i September 2012
äntligen kan jag joina en grupp=) dagens skörd av test såg ut såhär!! tjohooo=)
är andra barnet för oss och det blir BF den 15 sept!
peppar peppar på att allt går bra!
äntligen kan jag joina en grupp=) dagens skörd av test såg ut såhär!! tjohooo=)
är andra barnet för oss och det blir BF den 15 sept!
peppar peppar på att allt går bra!
Jag måste få klämma in en fråga här igen. Jag Har haft jätte ont i ländryggen hela dagen. Känns typ som mensvärk fast i ryggen. Är det någon mer som haft de? Lite orolig faktiskt :(
Eller bestäm dig för att bara dricka läsk på helgen till en början.
Jag var på vul idag v6+1 och man kunde helt klart se att det fanns en Hinnblåsa och någon form av skugga i den. INga hjärtslag än. Troligtvis hade jag sen äl och därför var fostret mindre än vad vi väntat oss. Jag åker ju till sri Lanka på lördag och är borta 3 veckor. Men läkaren tyckte jag skulle komma tillbaka när vi kommer hem från resan för o se så de gott åt rätt håll. Nu hoppas vi att det lilla hjärtat slår nästa gång jag går i v 9.:)
Jag är jätte svullen. Till och med på morgonen innan frukost. Värst är det ju på kvällen när man ätit under dagen. Jag kan glömma att få på mig mina vanliga jeans. Jag får nu mera använda leggings och jeans leggings. Men även dom trycker i magen så det gör ont. Satte faktiskt på mig mamma jeans i morse och HERREGUUUUD! vad skönt de va för magen. Jag kunde andas och slappna av :) Tur det finns tjocka tröjjor så ingen behöver veta vilken typ av byxor jag använder :)
Jag jobbar som Handläggare på hyresgästföreningen (kontor med andra ord). Vi har berättat för de närmaste kompisarna då de förjade fråga när jag varken dricker eller snusar längre. På jobbet vet dom närmsta kollegorna bara. Vi hade tänkt vänta med att berätta för resten tills vi varit på ul v 12. Vi åker till Sri Lanka på lördag och blir borta 3 veckor vilket är väldigt skönt eftersom tiden går lite snabbare då :) Inskrivning var jag på förra veckan !
Hej alla. Ett tag sen jag skrev nu. Jag sitter just nu på hotellet i sri lanka. Vi har varit här i 2v nu och har 1v kvar i solen. Allt har varit jätte bra förutom detta illamående. Jag spyr när vi åker taxi, på morgonen innan och efter frukost. Sen mår jag små illa resten av dagen. Sjukt jobbigt när man är i ett annat land. Hade jag varit hemma hade man ju kunnat äta vad man vill när man vill för att lätta på illamåendet. Men här finns det inte så många alternativ än ris och starka grytor ( vilket jag gillar i vanliga fall) men just nu vill jag bara hem. Någon som vill byta sista veckan? Tur att jag har bananer iallafall. Trycker i mig 2 st innan jag går upp ur sängen, det hjälper lite. Är det förresten någon mer som vaknar mitt i nätterna och mår så illa att om ni rör er så spyr ni typ? Jag gör de varje natt. Finns det någon som har några tipps på att dämpa illamående ? Puss o kram från soliga bredgrader.
är det bara jag som är EXTREEMT törstig hela tiden?
Idag fick vi se lilla loppan där inne. Hen sprattlade runt som sjutton och hjärtat slog fint. Så jäkla coolt o se. Kub test/ul om 2 veckor.:)
Hej tjejjor!
Nu har jag gått ut med min graviditet. I och me det har jag även startat en ny blogg där jag tänkte skriva om just graviditeten och allt runt om kring. Vill ni läsa den så hittar ni den här www.saarawo.devote.se
Ha en jätte bra dag puss o kram