Inlägg från: LillyRose |Visa alla inlägg
  • LillyRose

Vi som väntar smått i September 2012

Jag är 32 och min man 33! Han har två barn sedan innan och jag tre så detta blir vårt sjätte . Men sen stänger min fabrik för alltid

• LillyRose
    ÄngelnDennis skrev 2011-12-30 14:36:26 följande:
    Hejsan igen tjejor! 

Idag var jag in till läkaren och ska på VUL om 2 veckor ( är då i vecka 7 (6+3) ) Jag återkommer in i tråden efter det om allt går bra. Ska dit fredagen den 13:e januari.. (Oturs dag) så vi får se hur det går.

Grattis alla som kommit in ny {#emotions_dlg.flower} 
    Varför vul? Ska med på vul 18 januari och då är jag också 6+3
  • LillyRose
    yessyca skrev 2011-12-30 21:36:25 följande:
    Lider med dig Hjärta Hoppas att det avstannar och pyret håller sig kvar.
    Testa om några dagar. Jag plussade fram till typ 6e dagen förra månaden efter blödning, då blev det negativt.
    Håller verkligen tummarna!
    Efter mitt mf testade jag + i 6 veckor
  • LillyRose
    sexhundra skrev 2011-12-31 00:08:52 följande:
    Nån mer som har SKIT ont i tuttarna? Kan inte ha bh eller sova på magen och måste hålla på dom när jag går och så är jag jäkla svullen :p
    Mina tuttar illar
  • LillyRose

Lovar jag inte orkar vara vaken till 00 idag men kommer nog vakna till en stund innan

• LillyRose
    yessyca skrev 2011-12-31 17:26:23 följande:
    Häjj brudar!
    Tror tyvärr det är MF på gång för mig å Gråter
    De bruna flytningarna har eskalerat under dagen och är typ brunröda nu.
    Inget färskt blod har kommit, men känns ganska hopplöst Obestämd
    Det enda som skiljer sig från förra månadens MF är att testen idag har visat en hcg höjning.
    Åkte in på akuten pga att jag haft kraftig molvärk ett tag, men dom kunde inte hjälpa mig mer under jourtid än att jag skulle avvakta och ringa kvinnokliniken på måndag Skrikandes

Hoppas på ett fint 2012 för oss alla Hjärta

Gott Nytt År! Skål
    Håller tummarna för dig! Tipsar att du kan se på cd digital med veckoindikator om hcg går ner!
  • LillyRose
    Eddies skrev 2012-01-01 08:05:08 följande:
    jag har också molvärk men jag ser det som ngt bra, livmodern växer !!! :) det känns ju verkligen att det är ngt där :)

Nu för tiden ägnar man sig mesta tiden åt att oroa sig och att lyssna på alla dont´s Jag orkar inte göra det, jag vill bara njuta !! jag orkar inte ens tänka att de första veckorna är kritiska. de är precis som vilken vecka som helst :D:D

kan ju dock tillägga att jag haft missfall en gång, då hann jag aldrig känna av dessa symtom ens, utan jag var i vecka 7 och kände ingenting. nu är jag i vecka 5 och känner massor :)

Så hoppas ni kan försöka och inte oroa sig, man går nog miste om så mkt då !! Men jag vet att det är svårt herre gud de är ju nästan de enda man kan tänka på !
    Tror inte heller man ska oroa sig för mycket!
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012