ThereseS80 skrev 2012-01-13 09:35:09 följande:
Hej
Jag undrar hur alla kan veta att dom är gravida. Man får ju inget veta förens ultraljudet. Ska man bara gå och tro fram tills dess?
Jag är i vecka 7 om man ska tro att de 12 plus ja kissat fram är sanna. Men ja vet ju inte va ja ska tro.
Jag har inte 100 procent chans att bli gravid så ja är så orolig nu att de inte ska stämma. För vi vill ju ha barn och detta va absolute inte planerat så glädjen är stor men ändå inte för att man inget får veta.
Ja mår inte illa har inga ömmande bröst har svällt som fan över magen och kan inte använda nå kläder och gått upp 10 kilo redan under december. Sjukt men sant. Ändå lever ja än efter vv. Som ja gjort i nästan 3 år.
Jag är trött och törstig mer än vanligt de är de enda.
Men ja undrar hur man kan veta och när man kan börja vara glad för de vill vi vara och vill ha ett lite under i min famn i sept.
Ja själv har jag gjort flera gravtest av olika märken, har ont i tuttarna, molvärk i magen och illamående så jag räknat kallt med att jag ÄR gravid
Tycker inte du ska oroa dig utan istället njuta av de första veckorna, för det är barn du väntar inte missfall!