Inlägg från: LillyRose |Visa alla inlägg
  • LillyRose

Vi som väntar smått i September 2012

Jag kan fortfarande inte förstå vad som pågår just nu i min kropp...det är så fantastiskt att vi kan skapa barn och vi är lyckligt lottade som får bära våra barn! Idag ska jag äntligen ringa mvc

• LillyRose
    LillaBabyK skrev 2012-01-19 15:45:08 följande:
    Jag känner mig lite besviken.. jag tycker jag blivit lovad vissa symtom, som trötthet. Nu är jag snart halvvägs genom vecka 7 och jag känner mig inte speciellt trött. Inte mer än vad jag är från att min nya livsrutin är att jag ska gå på upp halv 8 på morgonen och det är inte direkt något jag är programmerad för. Men förutom den bakfylle känslan så har jag absolut inga problem att vara vaken halva natten.. det suger eftersom jag egentligen behöver medicinsk hjälp för att sova men inte kan ta mina älskade Stilnoct nu.
    ALLA graviditeter är olika! Visa spyr, andra sover sig igenom dagen..vissa känner inget
  • LillyRose
    Ego86 skrev 2012-01-20 06:44:17 följande:
    Började blöda i går, det kommer inte alls mkt men det kommer lite när jag kissar, typ ljust rosa/brunt. Ingen smärta. Är så ledsen, känner på mig att det är kört nu...
    Blod betydder inte alltid mf...när jag började blödda hade jag rejäla smärtor..det är nog först då man ska vara orolig! Men ring din bm och prata med henne! Skickar en KRAM från mig <3
  • LillyRose
    förstis skrev 2012-01-20 08:14:37 följande:
    Är 5+6 idag och hoppas att på söndag ska få se vad det är för liten ärta där inne. Om det bara är en eller flera :) Hoppas ha lite tid över på söndag på jobb så dr har tid att ta ett u-ljud! Annars går dagarna så väldigt fort men sen vi upptäckte att jag var gravid tycker jag att tiden smyger sig fram!
    Söndag? Vem har öppet då
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012