Vi som väntar smått i September 2012

Det är ju faktiskt ganska vanligt med blödning tidigt i graviditeten. Speciellt runt när mensen skulle ha kommit!
Vad skönt löjligafamiljen :) Hur mår alla idag då? Jag mådde riktigt illa morse faktiskt!
På tal om snurrig i huvudet och bil, jag skulle åka en sväng på lunchen men kunde verkligen inte hitta bilnyckeln. Rotade runt i fickorna och fattade inte vart den tagit vägen. Tar ju aldrig ur den ur fickan på jobbet. Stod där på parkeringen i typ 10 min, för att sen se att bilen är upplåst, och i bilen sitter nyckeln i, handbromsen ur och färdig för att åka Haha!
Köpte folsyra idag med har ätit MittVal Kvinna innan jag blev gravid, och det innehåller ju lite folsyra men har läst att det inte räcker så köpte extra.
Jag har ont i magen, mot ryggen, typ som mensvärk. Alltså inte så ont att man inte står ut, men en molande värk, mensvärk, är det farligt eller är det vanligt?
LitenEmma91: Men Gud :O Vilken idiot! Bor du i Nyköping? Då bor vi ju nära varandra Bor inte alls långt ifrån Nyköping
Jag är i v.4+1 Vill att tiden ska gå fortare! Ska på hälsosamtal imorgon hos bm, så kul!
Snacka om att tröttheten har slagit på! Jag blir typ aldrig trött av att köra bil, utan jag kan köra när som helst, hur pigg som helst, men idag trodde jag ögonen skulle lappa ihop! Och på jobbet har jag gäspat typ hela tiden..
Jag sov i 1 ½ nyss på soffan, hur skönt som helst