-
Självklart har jag tänkt på det ;)Kaksmulan1 skrev 2012-02-01 19:02:29 följande:tänk på att kolla upp det ordentligt med flygbolaget. de flesta flygbolag sätter gränsen i v 28-30. sen krävs det nått special tillstånd..
-
Jag har galet sug efter thai och indisk mat! Det gör underverk med illamåendet!Spegeelbild skrev 2012-02-02 09:30:53 följande:Jag åt på thai lunch buffe förrgår och då kom dom med på fyllning av mat hela tiden så jag tror det va ganska färskt åt inte skaldjur men kyckling och nudlar och grönsaker :)
-
Yes ma'm!TheFamily skrev 2012-02-02 10:32:49 följande:Nån som är alldeles snurrig när man reser sig upp eller har gått omkring en stund?
-
I den mat som har det i sig :D Vi har alltid färsk ingefära hemma som tur är men jag har inte haft något sug efter det vilket är konstigt för det brukar jag ha i vanliga fall.AM79 skrev 2012-02-02 11:19:53 följande:Det är ingerfäran som gör susen
-
Jag har heller absolut ingen lust, sist vi försökte blev jag alldeles gråtfärdig. Vet inte varför. Jag mår också illa så även min man gör mig illamående, jag har ingen ork att fokusera på att ha sex och sen tycker jag det är så snuskigt! Det har blivit så vidrigt. Hålla på med det där nu när vi förbereder oss för en ljuvlig liten bebis som luktar gott. Nej usch. Karljäveln kan ta och nöja sig med handtrallor ett tag till.
-
Jag har svårt att hitta något att äta så jag kan ibland gå tills middagen utan att ha ätit något alls. Det jobbiga är att jag dricker så dåligt och mitt vanliga fruktätande är vart jag får min vätska ifrån så jag har blivit jättetorr i munnen. Men sånt är livet antar jag!Nelliepop skrev 2012-02-03 06:30:45 följande:Idag går jag in i v 8 Men vad tiden går sakta... Ska på ett vul nästa vecka,ska bli spännande...
Jag har redan gått upp 2-3 kg då jag måste äta typ hela tiden. Annars sypr jag.. Stor är jag redan oxå... Måste köpa mamma leggins snart
Hur mår ni andra???? -
Ja jag vet, önskar jag drack vatten som andra normala människor. Har du provat att äta is istället?Nelliepop skrev 2012-02-03 06:45:11 följande:Viktigt att du försöker att dricka Önskar jag slapp äta så här mycket..
-
I onsdags hade jag tydliga ligamentsmärtor. Det var inte skönt. Det kändes som ilningar som ilade till, en på var sida, 3 gånger. Hände fyra gånger den dagen. Sen var jag hos läkarn och fick se hur mycket lillfis hade växt :D Men usch va obekvämt det känns.
-
Jag är med dig saoura, vi har det dessutom pisskallt hemma så jag vägrar gå ur sängen. Jag blev väckt av mannen vid 8 imorse när han gick till jobbet och behövde kissa men jag sket i det. Sov till klockan 11. Är så jäkla trött på detta rännande till toaletten. Speciellt när jag VET att blåsan inte ens är full!
-
Tyckte den bloggen hade väldigt många kloka ord. Jag kan knappt föreställa mig sorgen från att man först varit så inställd på det hela och sen tas det ifrån en.. men ändå att man vet att det skedde tidigt på grund av att det blev fel i bygget.Bumblan skrev 2012-02-04 14:31:35 följande:Tack för allt stöd!
Det känns för j-a tungt just nu. Och jag är frustrerad och förbannad på min kropp som inte stöter ut det som dött.
Var på SÖS igår och de såg exakt samma sak som hos Ultraljudsbarnmorskorna. En hinnsäck motsvarande v. 9+5 ungefär och sen en liten liten prick motsvarande ca 6 v. Men inga hjärtslag. Dock vill de vara 110 % säkra på att de inte tar bort något som lever, så jag fick inga tabletter eller något sånt igår utan ska tillbaka på torsdag för nytt ultraljud. Sannolikheten att det ska vara något som lever är minimal. Jag vill bara börja om från början så fort kroppen stött ut allt. Läser om många som lyckas bli gravida igen relativt fort, så det är det jag hoppas på.
Man får helt enkelt vara realistisk och tänka att det är bättre att jag får veta nu att det inte finns något liv än att man går ännu längre och tror att allt är bra. Så på det sättet är jag glad att vi valde att göra ett tidigt UL. Försöker att tänka som den här kvinnan: blogg.aftonbladet.se/glamouramamama/2011/05/j...
Måste säga att alla barnmorskor och sjukhuspersonal som jag haft att göra med nu har varit helt fantastiska. Det är tungt att ringa och boka av sin inskrivningstid, men vi sa båda att vi hoppas att jag får anledning att höra av mig snart igen.
Återigen lycka till allihop! Kramar från mig!
Önskar er all lycka, ni kommer snart vara igång igen. Din tur kommer komma precis som för alla!
Kramar!