Inlägg från: Den lilla M |Visa alla inlägg
  • Den lilla M

Vi som väntar smått i September 2012

TheFamily skrev 2012-06-04 12:46:48 följande:
    Den lilla m: alla gör det provet i v25.
    För att kolla så man inte utvecklat antikroppar mot bebisen.
    Du behöver inte tänka på vilka prover du bör ta, din bm gör det åt dig.
    Kram
    Okej för när jag var dit på min 25veckors koll så gjorde dem inget prov, ska dit igen vecka 28 så får fråga då . Tack för svar!!
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Den lilla M

Mailade min BM och fick till svar att jag inte behöver ta det provet eftersom jag och barnet har samma blodgrupp. Men kunde få ta det ändå om jag ville nästa gång jag kom dit , vilket jag nog kommer att göra!

• Den lilla M

IdaV hur gammal är denna kvinna? Hon beter sig som en omogen tonåring, hon borde gå vidare med sitt liv och låta er vara ifred. Din pappas förhållanden har inget med dig och göra utan det bör han sköta själv, det borde hon förstå!

• Den lilla M

IdaV om jag var du så skulle jag blocka hennes nummer så att hon inte kan nå dig och om du inte kan göra det så svara inte på hennes sms eller när hon ringer överhuvudtaget. Suck för sådana människor som aldrig mognar. Hoppas du slipper henne!!

• Den lilla M

Flisan men vad hade du för månadslön innan du började plugga?

• Den lilla M
    Granen skrev 2012-06-07 13:07:19 följande:
    Jag ska oxå föda på Danderyd. Blev snittad där förra gången och jag trivdes jätte bra :)
    Fick ni stanna på patienthotellet eller fick ni ett familjerum? Jag tänkte att det kanske är lite annorlunda vart man stannar om man blivit snittad?
  • Den lilla M

SophiaS: Ring BB och hör vad dem vill att du ska göra. Jag hade lika dant för några dagar sen och fick åka in på en gång och ligga med CTG och göra ultaljud mm. Men det visade sig för mig att den lilla hade lagt sig så pass att jag inte kände henne när hon rörde sig.
    Lycka till!!

• Den lilla M

Måste bara fråga er tjejer, är det någon annan som har problem med att sova? Jag kan inte hitta nån bekväm sovställning, jag vrider och vänder på mig som en mask på en fiskekrok. Jag vet att jag ska sova på vänstersida men det är mest obekvämt av allt .

• Den lilla M
    Angie99 skrev 2012-06-08 18:04:43 följande:
    . Varför finns det ingen typ massagenänks madrass, fast med hål för magen istället?
    Det finns, min väninna i USA skickade en bild på hennes kompis madrass. Den var typ som urgröpt där magen skulle vara. Det gjorde att hon kunde sova på mage hela graviditeten. Vilket skulle vara en dröm att få göra.
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012