Inlägg från: Smurfan87 |Visa alla inlägg
  • Smurfan87

Vi som väntar smått i September 2012

Hämta ut alla gravid paket. Då får du nappflaska, nappar och tvål, crèmer och babyolja mm så du klarar dig första två veckorna skulle jag kunna tänka mig :) du får även en valfri body från kappahl :)
    Apoteksgruppen har en, babyproffsen/babybox en och allt för föräldrar en.

• Smurfan87

Jag har inte heller samma lust kanske får lust en gå varannan vecka men min man är ännu värre.... Har verkar knappt aldrig sugen :( så vi kanske får till det en gång i månaden. Är det fler än jag som är irriterad där nere? Typ torr. Tror att det kan bero på att man har ökade flytningar och kissar så fruktansvärt mycket oftare, lr?

• Smurfan87

Idag har jag 100 dagar kvar till BF :) nu börjar det bli pirrigt! Och i går kväll kände min älskling äntligen en spark. Tidigare har han hunnit somna eller så har lillskiten blivit helt lugn just när han hållit handen på. Han frågade lite fint: har du luft i magen? Det bubblade? Haha kunde inte låta bli att skratta. Sen efter det kom det en rejäl spark och då säger han. Nämen oj! Vilken hård spark!? Hehe så söt :)

Åh är det någon som har tips vad man gör åt värkande höfter? Ett par nätter i veckan är fruktansvärda... En kudde mellan knäna hjälper inte och ligga på rygg känns fel.

• Smurfan87

Herregud varje gång jag rör mig blir jag kissnödig!!
    Precis varit och tränat för första gången på en månad och kissade fyra gånger under en timme. Och nu har jag ont i ryggen och undersidan av magen mår lite illa :( är det sammandragningar eller bara för att jag är otränad?

• Smurfan87

Gud skulle aldrig fortsatt läsa om dina små fina änglar. Suck hormoner..... Vilken hemsk tid du måste haft ida! All styrka till dig! Och att er framtid kommer att bli lyckligare!

• Smurfan87

Jag har varit på tul idag. Vägde 1145g så jag behöver inte oroa mig för en jätte än så länge iaf :) (27+6)

• Smurfan87

Jag har köpt en enkel bröstpump från Apoteket. Tänkte att det kan vara bra att kunna pumpa och ha lite reserver i frysen som sambon kan använda om jag vill i väg på egentid en stund, kanske träna eller nått. Och om man får säga detta här men ta något glas vin till maten en kväll :P

• Smurfan87

Jaha då har man varit uppe och ätit sin första nattamacka, hoppas det inte blir en vana men gott var det! Var så hungrig att jag inte kunde sluta tänka på det hehe det va bara till att ge efter :P

• Smurfan87

Detta hade jag verkligen i gen aning om!? Snacka om noll koll kände jag nu, trodde jag hade koll på det mesta.... Men hur gör man, min sambo är ju inte genetiskt pappan för han är steril men är det samma procedur iaf? Han ska ju ha vårdnaden hur eller hur. Jag får fråga min virriga BM i morgon helt enkelt.

Usch har sån konstig värk i övre delen av magen idag. Och bebis spännet åt alla håll och kanter till råga till det. Börjar nog bli trångt. Ajaj och det är 10 v kvar. Hur ska detta gå.

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012