Vi som väntar smått i September 2012
Jag har också fått "mensvärk" igen. Hoppas och tror att det är växtvärk. Tecken på att det växer som det ska förhoppningsvis :)
Jag har också fått "mensvärk" igen. Hoppas och tror att det är växtvärk. Tecken på att det växer som det ska förhoppningsvis :)
Alltså ni som börjat känna av bebisen. Jag får typ nyp inifrån, vad är det jag känner? Har haft det i några veckor ett par gånger om dagen och jag kan stå bara rätt upp och ned ingen ansträngning eller så....
Vissa hatar jag när de tar mig på magen och andra känns helt ok. Och jag vet aldrig förrän de gör det hur jag tycker. Konstigt.
Blä mina bröst läcker :S vet att det är normalt men för mig är det första gången och det känns läskigt och onormalt haha
Jag har också bestämt att jag lyssnar en gång i veckan, kan fuska ibland :P
Vilken jobbig historia du har ida och du är väldigt välkommen :)
Äntligen har jag börjat känna av sparkarna! :D imorse tryckte jag handflatan hårt under navlen och fick ett par sparkar tillbaka och sen kommer det någon spontan någongång ibland, så härligt! :)
Thefamily: jag har crohns, tänkte bara kolla några symtom på dig om det är ok, MEN crohns kan visa sig på väldigt många sätt.
Har du bra och dåliga perioder?
Extremt lös eller hård?
Blodig eller slemmig avföring?
Trötthet?
Inte så ofta förkyld? ( har med det allt för bra immunförsvaret att göra)
Gasig? Och ofta väldigt sura
Dem tog inte mig heller på allvar första året utan det gick så långt att det bara kom rent blod (ursäkta) innan de reagerade.... Sen har de inte hittat riktigt var inflammationen sitter när jag får skov eftersom att det är nästan omöjligt att kolla tunt i tunntarmen.
Haha ja ibland skulle man nog behöva det. Låter bekant då iaf. Hur har dina avföringsprover för inflammation ut? Man får en siffra.
Nä det är det ovan och mitt extremt bra immunförsvar som nu är sänkt är mediciner så nu får jag istället vara försiktig med vem jag träffar. Med medicineringen har gjort mig mer "normal" än vad jag någonsin varit tror jag. Det enda plågsamma jag har när jag inte har skov är mina "ärr" i tarmen som gjort förträngningar. Så gas är inte alltid jätte trevligt när det förflyttar sig hehe