• N1987

Vi som väntar smått i September 2012

Enniie skrev 2012-01-11 19:13:51 följande:
    Då var man inte ensam om kräkfobin heller. har stor kräkfobi och hatar att må illa. Dock så är jag van vid illamående då jag har det varje dag oavsett en böna i magen eller ej.

Jag är inte sååå svullen, ÄN. Dock på kvällarna kan jag känna märkbar skillnad då man nästan känner sig höggravid.

Tänka sig, att man ska bli fyrbarnmamma... Ojojoj...
    Jag mår också illa var och varannan dag, när jag inte är gravid. Beror förmodligen på att jag har fobi för det men det har blivit mycket bättre det senaste halvåret så nu mår jag faktiskt inte illa så ofta Cool

Jag är inte heller så jättesvullen, fast jag ser skillnad mellan morgon och kväll. Jag och sambon har börjat ta kort på magen varje vecka, snart kanske man ser lite skillnad! :D

Fyrbarnsmamma, ja jösses. Det imponerar mig verkligen! En annan är livrädd för att få EN Flört
    Väntar vårat första barn efter 4 MF. Den här gången ska det gå! BF 10/9-12
  • N1987
    Enniie skrev 2012-01-11 19:21:42 följande:
    Haha. Ja, sjukt är det. Jag vet när jag väntade första så var jag inte ett dugg nervös. Vilket jag nog borde ha vart tack vare min låga ålder, men jag kan säga att jag var supernervös med tvåan! Trean var helt ok, ingen överdriven nervositet. Eller ja, lite kanske.

Jag kommer ihåg vilken panik jag fick med trean när värkarna satte igång på allvar på sjukhuset. Jag var livrädd då.
    Supermamman! Gravid
  • N1987

Vi har typ redan bestämt vagn. Denna blir det! Med liggdelen ovan. Färgen är inte riktigt bestämt dock men svart och nån liten detaljfärg som på bilden blir det. HOPPAS verkligen inte vi tar ut något i förskott nu...
    Vi väntar så klart med att köpa den tills kanske v 30 eller nåt men jag gillar att ha sett ut vad man vill ha innan :)
  • N1987

Kul att alla talar så gott om city cross! Behöver ju en rejäl och stabil vagn så denna känns rätt! Glad

• N1987
    MiaMy skrev 2012-01-11 20:38:08 följande:
    Idag har jag upplevt ett nytt symptom. Innan har det bara känts som att man hade mensvärk i magen. Nu är det mer stickningar och ilningar, mest på höger sida. Obehagligt. Någon mer med detta?

Den lilles hjärta ska börja slå idag enligt babyvärldens kalender... Hjärta
    Har haft det i kanske 4 dagar. Varit riktigt orolig för X tills jag såg hinnsäcken på rätt ställe på VUL igår. Förmodligen är det bara ligamenten, oroa dig inte. Glad
    Det SKA tydligen göra lite ont att vara med barn :)
  • N1987

Jag jobbar som instruktör på ett naturbruksgymnasium. Hundinstruktör närmare bestämt! :)
    Vet ni hur nära det var att jag svimmade idag? Typ jättenära! Cool Hua!

• N1987

Välkomna alla nya förresten! {#emotions_dlg.flower}
    Kul att vi blir fler! 

• N1987

Vi har berättat för våra närmsta familjer, och våra bästa vänner.

Välkommen nyponbuskar! Visst är det overkligt? Jag håller helt med..
    Jag har för mig att jag läst att man har det här hälsosamtalet på inskrivningen. Eller har jag fel tjejer?

• N1987

Lycka till idag StarStruck! Skriv och berätta hur det gick sen! Skrattande

Välkommen TheFamily, och massan grattis!

Nu har äntligen värken i höger sida släppt efter flera dagars ont. Mycket skönt.. Brösten ömmar till och från, fryser mycket och har molvärk i magen titt som tätt. Jag börjar faktiskt äntligen slappna av lite, så himla skönt! Inget illamående ännu tack och lov!

Det slog mig förresten för en stund sen att det är fredagen den 13:e idag, jag som är lite skrockfull...        

• N1987

GRATTIS LillaBabyK, Alicia och StarStruck! Åh vad glad jag blir för eran skull, det är verkligen fantastiskt hur mycket det växer och att två av er har fått se små pickande hjärtan. Längtar så mycket till mitt nästa VUL om exakt 2 veckor :)

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012