Inlägg från: StarStruck |Visa alla inlägg
  • StarStruck

Vi som väntar smått i September 2012

Smurfan87 skrev 2012-01-28 22:35:35 följande:
    Jag med starstruck har alltid haft lite finnar men nu är det acne och mer och även på ryggen och det har jag inte haft sen typ 7:an
    Stora tuttar och finnar, undra hur många som redan vet att vi ska ha smått ;)
    Jag har som "tur" är inga på ryggen, dom är så svåra att behandla, alla har hamnat i fejsetObestämd
    Haha, dom flesta i vår krets vet redan, vi båda har lite svårt med hemlisar^^
    Man känner sig lite lagom sexig också när man är svullen och finnig :P
  • StarStruck

Vilket år det här kommer bli :P Min äldsta syster får barn nu den 26/2, min näst äldsta syster får i Juni nån gång och jag i September :P

• StarStruck
    Edds skrev 2012-01-31 15:06:51 följande:
    hur stor var din bebbe när du sist var på vul?  du var väl förra veckan? Alla bebisar växer så olika, men även om han sa att jag var i rätt vecka, möjligtvis någon gång bakflyttad kanske men de stämde ganska bra, så tyckte jag den var så otroligt liten, bara 16 mm :D  och jag är ju på samma som du, 8+4 idag
    Han sa inga mått faktiskt, bara att jag var på exakt den dagen och i den veckan jag trodde.
  • StarStruck
    LillaBabyK skrev 2012-01-31 15:14:26 följande:
    Det står på ultraljuds bilden :)
    Jag har bara en bild från 6+0 och då fick han inga exakta mått så kan inte gå efter dom tyvärr;/
    Fick inte någon ny sist
  • StarStruck
    Edds skrev 2012-01-31 15:14:25 följande:
    okej men vad bra =) Han sa att jag möjligtvis kan ligga någonstans mellan 8+0 och 8+4 så de är någon dag bara :) men jag räknar fortfarande som 8+4 tills man får veta bättre på RUL =)
    RUL ja, det är långt dit :P
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012