Inlägg från: StarStruck |Visa alla inlägg
  • StarStruck

Vi som väntar smått i September 2012

LillaPluppen skrev 2012-01-16 13:01:36 följande:
    jo men det är ju inte precis så att jag har kvittot kvar=)
    Det hade inte jag heller, men jag fick ett nytt ändåSolig
    Men jag var stammis där under den tiden, kanske var därför
  • StarStruck
    LillaBabyK skrev 2012-01-16 12:52:53 följande:
    Ja då får du ju shoppa! :D 
    Jag var ute en runda idag, underbara H&M hade rea på BHar, i samma färger jag redan har så köpte ett par större och sen några tröjor i strl 38 - 40 (en i varje storlek) i stället för min vanliga 36. Riktigt billigt och najs.
    Woohoo, precis vad man behöver när man är arbetslös!Drömmer
    Jo, man skulle ju behöva passa på lite medans det är billigt, men i min stad har HM byggt om och blivit superdåligt, finns inga kläder alls i princip!
  • StarStruck
    Frokenpilla skrev 2012-01-16 16:02:07 följande:
    Vili: Men det verkar ju hoppfult? Tro inte det värsta {#emotions_dlg.flower}

Starstruck: Japp..trodde jag var knäpp Förvånad
    Det trodde jag med först så jag var tvungen att fråga!
    Vilken vecka är du i?
  • StarStruck
    Frokenpilla skrev 2012-01-16 16:31:58 följande:

Jag är i vecka 6+1!

LillaBabyK: Ja. Och det ät så irriterande. Men samtidigt är jag glad att jag kan äta alls. Men vaknade inte till förrens 14 idag..hemmet ser ut som e katastro...lyckades iallafall plocka ur diskmaskinen och lägga in tvätten...sen var jag helt matt och yr.

Jag har forskat lite, det kan vara nått med blodet, att nederdelen liksom fylls med blod:P
  • StarStruck
    beccagranen skrev 2012-01-17 10:58:43 följande:
    Är 6+2idag och har heller inga symptom. Har inte mått illa någon gång medans förra graviditeten var avskyvärd av kräkningar och illamående. Känns konstigt att det skiljer så mycket.

Hoppas på att få göra KUB eller tidigt UL snart så man får graviditeten mer bekräftad =) 
    Det är ju rätt skönt när man hör hur andra har det, men ändå, lite vill man ju känna :P

Ja, jag vill gå på ett VUL till i v 13, känns konstigt att behöva vänta till v 18-20 för att veta om den lever eller inte!
  • StarStruck
    Eddies skrev 2012-01-17 11:19:56 följande:
    6+4 jag också idag, vi får leva på varandra :) Jag förlitar mig på att min bebbes hjärta också slår, precis som din bebbes gör !!! ;) och du får leva på mina symtom ... spykalas i söndags, spy kalas idag, tuttarna sprängs och magen kurrar, jag äter och äter men blir aldrig nöjd.

;) Vi kan bytlånas om du vill? :P
    BRA idé!!Skål
  • StarStruck
    Sanstr87 skrev 2012-01-17 11:54:10 följande:
    Nån mer som har molande värk, som svag mensvärk till och från? Hade det säkert förra graviditeten med men man blir så orolig.
    Japp, det är växtvärk
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012