Inlägg från: LillyRose |Visa alla inlägg
  • LillyRose

Vi som väntar smått i September 2012

Den lilla M skrev 2012-01-13 18:26:17 följande:
    va skönt det lät på alla som om deras bröst hade växt 2-3storlekar redan. Även fast jag är glad om dem inte växer så många storlekar. Har så det räcker ändå ..
    Har dd nu och när dottern var nyfödd passade inte ens F kupan...ush för så stora tuttar det var jobbigt
  • LillyRose
    Cyros skrev 2012-01-13 18:28:44 följande:
    jag har faktiskt blivit tipsad om att köpa angelsound just för att man ska kunna lugna ner sig själv lite med det funkar väl inte förns man är i v12 om jag har förstått det rätt?
    Jo vecka 12 är det...sen får man såklart begränsa användadet
  • LillyRose
    Eddies skrev 2012-01-13 18:35:20 följande:
    jag har liten c kupa.... och små nätta bröst, men just nu ser jag nästan silikontuttad ut, och mer kommer det nog bli haha

Min sambo ääälskar mina bröst nu, har aldrig sett hans ögon så stora som kastrulllock förr :D
    Ja våra män har det bra.....mina humörsvängningar  är inte och leka med men mannen bara tycker det är lite löjligt och skylla på hormonerna
  • LillyRose
    AngelinFear skrev 2012-01-13 19:01:30 följande:
    Jag har nog de svårt att inte låta bli att köpa Angelsound efter jag såg denna videon:
    ">

" target="_blank">

- Ser helt underbart mysigt ut och att man kan spela in för att spela upp ljudet för bebben för att lugna ner låter ju inte helt fel heller! :D
    Å så mysigt! Ja jag ska med köpa en senare
  • LillyRose
    ÄngelnDennis skrev 2012-01-13 20:49:39 följande:
    Hejsan Idag var jag VUL och fick se en liten räka med hjärtslag :) Helt otroligt! 
    Har haft så lite symtom så jag trodde det var kört och på fredag den 13.e dessutom. Stämmer bra överens med veckan som jag är och ska tillbaka igen runt vecka 12. Om 5-6 veckor

Jag har inte läst tråden på 2 dagar så får ta och sätta mig och läsa lite  
    Grattis vad mysigt!! Själv har jag grymt ont i brösten
  • LillyRose
    saralisa skrev 2012-01-13 22:17:01 följande:
    Jag undrar hur det kommer sig att så många verkar få göra tidiga ultraljud? Jag blir sjukt svartis Flört Grattis till er alla Hjärta Måste kännas helt fantastiskt!
    Jag efterfrågade VUL idag då jag haft tre små blödningar. Tack och lov inga smärtor och mina graviditetssymtom samt positiva graviditetstest kvarstår Glad Men jag blev nekad. Var inte ens välkommen för utredning av blödning på grund av att jag inte var i v10 eller längre gången...
     Betalar ni för VUL och isådana fall vad koster detta? Eller är det kaske så att ni haft  X eller upprepade MF innan dena graviditeten, vilket föranleder tidigt VUL?
    När jag började blödda v7 +2 var inte jag välkommen heller! Jag kunde stå på benen och behövde ingen hjälp...tre dagar senare kom mitt mf! Här är de benhårda! Jag får bara komma för jag haft x!
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012