Vi som väntar smått i September 2012
Em Jag gillar Levi, det är finskt btw,en kompis lilla son heter det hon är också finsk, hon heter Pilvi Det tycker jag är sött, det betyder moln. Ett tips till er som vill ha lite annorlunda namn
Fler som känner att bebis "borrar" sig ner nu?
tråkigt med alla dessa krämpor som uppstår eller har funnits länge för oss/ endel.. jag har legat och hostat heeela natten, har haft denna förbannade hosta i en vecka nu... känns som att man ska hosta ut ungen snart..
Vi har också svårt att komma på namn, vi vill gärna ha Linnéa, men BÅDA mina f.d bästa väninnors flickor heter det PLUS min arbetskamrat! Näst på tur står Felicia.. men det är bara sambon som vill.... några tips? Inte för "konstigt " eller annorlunda namn för sambon gillar inte det...
Vecka 31 idag :)
Hur många här inne är det som väntar nr 2? Hur tror ni att första barn reagerar?
Dottern bara ääälskar bebisar och hon vill gärna hålla klappa och pussa på alla små hon ser... men hur blir det då när hon faktiskt måste leva med en?
Ni som vänttar 3an eller mer, hur gick det för er i spädbarnstiden? Sovrutiner osv.