• MiaMy

Vi som väntar smått i September 2012

Okej tack för svar JePauLuLi. Får väl se hur det går...

• MiaMy

Jag är hungrig heeeeela tiden! Nästan så jag har tröttnat på att äta. Jobbar som lärare och då kan man inte börja käka mitt i lektioner så jag måste äta i förväg och OFTA. Äter vindruvor, banan, nötter, mariekex, rågbrödsmackor, knäckebröd m.m.

Förresten, ni som är förstoppade... Jag började äta fullkorns- eller rågbröd varje dag och då försvann min förstoppning. Funkar kanon eftersom jag älskar mörkt bröd :)

Jag känner också som dig FijaLija, att så fort man ätit klart är man inte mätt längre utan kan förvänta sig att magen kurrar av hunger närsomhelst igen.

• MiaMy
    Kickioh skrev 2012-03-14 19:41:48 följande:
    Måste bara fråga er andra preggosar här inne :)

Hur skulle ni reagera på en Freja på Frejagatan?

Min man verkar börja gilla namnet mer och mer (och jag tycker också att det är jättefint), men really?? Kan man verkligen döpa ett barn till det om man bor på Frejagatan eller kommer folk tro att vi döpt ungen efter adressen då? :P

Min man tycker det är skitcoolt och önskade att han bodde på Thomasgatan, men jag är inte lika såld på idén ;) Annars är Lily "vårat" flicknamn.
    Ja det tycker jag absolut att man kan! Visst, det låter lite roligt, men tycker man själv att det är fint så ska väl inte andras åsikter ändra ert namnbeslut. Glad
  • MiaMy

Igår var vi till storstan och jag handlade mammakläder Glad Hittade ett par snygga jeansshorts till våren/sommaren, ett par sköna leggings och en tröja. Köpte även en kjol från "vanliga" damavdelningen, den var av en sådan modell att man kan dra upp den över magen. Kul med lite nya kläder då alla gamla byxor börjat spänna!