-
wow vilken underbar chock :D det måste kännas fantastiskt ! :)Cyros skrev 2012-01-13 18:21:47 följande:jag var den 10de hos läkaren för att få hjälp med min pco då jag enligt läkaren hade ca 5% chans att bli med barn på egen hand har försökt i många år. men han ville göra ett vul för att titta hur allt såg ut och då visade det sig att jag hade ett litet tickande hjärta i magen blev en stor och glad chock. =) så nu ska jag tillbaka efter 2 veckor för att se att allt fortfarande ser bra ut
-
jag har liten c kupa.... och små nätta bröst, men just nu ser jag nästan silikontuttad ut, och mer kommer det nog bli haha
Min sambo ääälskar mina bröst nu, har aldrig sett hans ögon så stora som kastrulllock förr :D -
trevlig helg allihopa ! Ni hinner skriva så mycket och jag hinner inte riktigt vara inne och läsa allt ! men ska försöka kika igenom senaste sidorna :)
Jag har mått aldeles för dåligt både igår och idag. Idag är det värsta jag varit med om, varenda vaken minut har jag mått illa.. det står mig upp i halsen och så fort jag rör mig känns det som att jag ska spy...
och jag är så otroligt trött.. efter 4 vakna timmar somnade jag,. och nu efter ytterligare 5 timmar är jag helt död.. blir nog en tupplur snart innan man får slå igång en lördagsfilm och äta ostkrokar (om illamåendet slutar) ...
vad gör ni en kväll som denna? -
jag är också helt slut. jag blir anfådd när jag går i uppförsbackar ( har rätt måttlig motion och kondis annars) men jag har ingen energi längre, min hund tycker jag är skit tråkig för jag låter han dra mig ensam på skidorna, jag orkar inte hjälpa till !!drömmenblirsann skrev 2012-01-14 19:57:26 följande:Finns det andra som blir väldigt trötta av lite motion. Jag har en helt ok grundkondition och jag tycker om och mår bra av att röra på mig. Jag promenerar raskt alla dagar och joggar ca 2ggr/vecka. Den senaste veckan har jag orkat gå ca 200m, sedan har det varit stopp. Jag orkar inte. Är detta normalt?
-
idag har varit en sådär jätte jobbig dag och jag har hela dagen varit orolig... trots att jag inte har någon anledning till det.. jag vill bara se de lilla hjärtat slå, så jag kan känna mig lugn.. för just idag har jag känt mig väldigt ogravid..
-
hormonerna eller ?
-
haha nu får jag skylla mig själv som sa att jag kände mig ogravid, för igår på kvällen kom de kaskad spyor ! hahah inte fått sova så mkt inattN1987 skrev 2012-01-15 19:04:40 följande:Edd: vissa dagar är man mer orolig än andra, det är ju helt normalt och kan säkert ha en del med hormonerna att göra..
-
Jag beklagar verkligen alla som fått det fruktade.. Känns som om det varit mycket på senare tiden :( Håll glöden uppe tjejer, jag vet hur det känns....! och kämpa ! för nästa gång är det er tur !!
-
Tackar tackar :) Var så trevligt, just när jag skulle lägga mig och sova och hade sluppit illamåendet hela dagen, så hängde varken jag eller min sambo med, för helt plötsligt var det huvudet i toastolen och där låg jag till kanske 2 inatt..N1987 skrev 2012-01-16 09:48:50 följande:Haha! Grattis till spyorna edd. Du är definitivt gravid!
-
jag försöker bara njuta av min graviditet och inte tänka på det så mycket =)Cal85 skrev 2012-01-16 17:44:26 följande:splink: tack för svar! Även om det inte blev bättre med oron! Men det är väl bara att försöka koppla bort antar jag, hur gör du/ni för att inte oroa er för MF?