• Eddies

Vi som väntar smått i September 2012

för mig känns det lite med ekonomin eftersom jag SA UPP MIG från jobbet förra månaden hahah :D men det kommer nog lösa sig.

vi skall ju bygga hus till sommaren, det blir rätt tungt ! Men min sambo tjänar bra så vi kommer klara det, men man vill ju bistå med något så jag lägger undan nu så mkt jag bara kan och sparar och sparar !!

Föressten testade jag idag igen och nu är strecket starkare än kontrollstrecket nästan :D SÅ gravid, jag kan inte fatta de !! de känns så overkligt :)

Har även berättat för mina föräldrar idag och pappa blev rörd till tårar, och mamma blev så lycklig !! otrolig känsla :) Min lillebror var helt säker på att det är tomten som lagt in bebisen i min mage, för att jag varit snäll !! (han är 5 år) heheh

• Eddies

och jag är optimistisk :D att allt löser sig hehe :)

Jag är i vecka 5 :) längtar till 20 feb då har jag inskrivning i vecka 12 så!

• Eddies

jag var på hälsosamtal igår .. det gick bra
    men jag blev så irriterad för att de ska sitta med sin statistik att 1/3 får missfall och det är sån stor risk etc etc.
    jag tycker dom kan SLUTA med sånt, jag orkar inte, jag vill inte oroa mig jag vill bara njuta..

har inskrivning i vecka 12... altså 20 februari... sen får jag inte göra UL förrän i vecka 17-20 ... de känns jävla sjukt sent.. fattar inte

hehe blev lite bitter, men jag hade förväntat mig att man fick göra tidigare :P Tror jag har några irritationshormoner som kikat fram idag hehe

• Eddies

jag ska ringa till min privata gyn och be om ett vul. med basta, kanske i v 7-9 ngn gång :)

• Eddies

var bokade du Vul ? och vilken vecka var du i? jag är i vecka 5, går snart in i vecka 6 , så jag tänkte kanske försöka få en i vecka 7-9 ngn gång

tycker de är skit taskigt att man ska vänta så länge. jag menar 20 veckor det är 5 månader.. skulle gärna inte gå lycklig i 5 månader och det visar sig att det skulle vara något allvarligt eller fel eller det värsta... inget liv.

skit taskigt :(

• Eddies

just nu känner jag ju såklart att det växer, jag har växt värk hela tiden ! och de är skönt, så nu är jag inte orolig, men man vill ändå få det bekräftat att barnet åtminstine sitter på rätt plats och det ser okej ut..

• Eddies

nu fick jag svar på min enorma växt värk, går snart in i v 6 och har grotesk växtvärk, den växer nog galet mkt där inne :D

• Eddies

ja är me så trött... är på  4+4 idag, lördag är 5+1 =) de växer så de knakar, men att motopnera och röra på sig hjälper !! och sex !! de hjälper insåg jag igår :D

• Eddies

jaaa:D hehe

starstruck: vad är det du inte känner ? lust?
    jag var jätte orolig hur de skulle kännas och rädd. så vi hade inte sex på en vecka efter beskedet, sen sa jag att vi ska ta de lugnt och ha mjuksex och det gick så bra !! kändes dock svårt att slappna av, går nog lättare nästa gång..

• Eddies

kvällarna är värst, med växtverk osv. för mig me !!  morgonen är helt ok
    men ja e hungrig hela tiden, och sugen på nåt, jämt !

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012