• TantMy

Kort på barnbarnen - bonusar med??

Jag skulle bara ta på era fyra barn, det är ju de som är barnbarnen.

• TantMy
    Emma 761 skrev 2012-01-03 16:52:54 följande:
    men seriöst!
    varför har ni ungen hemma hos er då om ni inte ser henne som en i familjen?
    snacka om att ungen kommer få psykproblem i tonåren när hennes familj inte ser henne som en i familjen ens...
    för mina föräldrar och släktingar ser de som en självklarhet för hon är en i familjen även om hon inte är deras eller har någon släktrelation med dem. hon har varit med på släktträffar och firat högtider med oss när vi firat med min släkt.

Men...man kanske bara vill ha med de som faktistk är släkt...inte fan får en unge psykiska problem för det!!!

Min dotter är inte med på bild till min sambos ex...inte sjutton vill hon ha en släktblid på min dotter, varför då?
    Varför ska min mamma, min morfar eller nån annan i släkten ha bild på min sambos dotter...Om det tar slut mellan oss....hur kul är det då att ha en bild på nån som man inte har något med att göra...Sluta nu!  
  • TantMy
    Csillag skrev 2012-01-05 16:10:32 följande:
    Går man in i ett förhållande med barn sen tidigare så ska dom barnen oxå räknas tillhöra familjen.
    Heltsjukt att ens pappan står ut att leva med TS för jag hade garanterat lämnat min man om han o hans familj hade resonerat så om barn sen tidigare.

Spelar ingen roll om barnen är vuxna eller inte.
    Dom tillhör väl familjen lika mkt för de.
    Dags för TS att inse de.
    Man väljer inte in sina egna/genensamma barn o stänger ute barn sen tidigare.
    Å de spelar ingen roll hurvida relationen ser ut sen innan mellan dom.
    Hur välkomna känner dom sej då i en sån familj.
    helt sjukt.
    Stackars barn!!!
    Men herregud...min sambos dotter ingår i "våran" familj men inte fasiken tillhör hon min släkt....lika lite som att min dotter inte tillhör min sambos släkt...eller hans ex släkt...nån j-a måtta får det väl vara ändå!!!

Våra barn har inget problem med det överhuvudtget....de har sin egen släkt och klarar sig bra med det! 
  • TantMy

Jag skulle ta på de fyra barnbarnen...de är ju de som är mammans barnbarn!

Svar på tråden Kort på barnbarnen - bonusar med??