• Mamman02

Kort på barnbarnen - bonusar med??

Min mamma fyller 60 år om ett tag, och jag och min syster har bestämt att vi ska gå till fotografen och ta kort på barnbarnen. Min syster har 1 barn och jag har då 3 barn (biologiska).
    Sen har min man 2 stora barn, en på 17 och en på 20.

Hur ska vi göra? Min mamma har ju faktiskt bara 4 barnbarn och inte 6? Först var det självklart för mig att bara ta kort på dessa 4 barn, men sen blev jag lite osäker...

Råd tack!     

• Svar på tråden Kort på barnbarnen - bonusar med??
  • Mamman02
    LinnV skrev 2011-12-22 10:41:40 följande:
    Vi har gjort kalender till några av min sambos släktingar i julklapp, då har vi med några bilder på min dotter som är bonus för de..

Ok, fast jag tycker nog att det är lite skillnad på en kalender och en förstoring som är menad att sitta uppe... 
  • Mamman02
    Furstinna skrev 2011-12-22 10:42:23 följande:

Jag tycker du ska ta på fyra av dem. Er mamma har ju som du själv säger 4 barnbarn.

Ja, det lutar nog åt det...
  • Mamman02
    Jennilie skrev 2011-12-22 10:56:45 följande:
    hur käner din mamma inför bonusbarnen? Har hon tagit dem till sig? isf kanske hon tycker det är konstigt att de inte är med.

De har funnits med i bilden i snart två år. 20-åringen bor inte hemma längre (har aldrig bott hos oss).
    De har inte jättenära relation, hon ser de nog inte som sina barnbarn utan som min mans barn.  
  • Mamman02

Ojoj! Så denna tråd lever fortfarande?! Själv har jag haft fullt upp med min lilla dotter. Och till er som undrar - det blir ett kort på barnbarnen, alltså inga bonusar. Nu känns det då självklart, känns avlägset att jag äns varit osäker.

Svar på tråden Kort på barnbarnen - bonusar med??