Vi som försökt ett tag utan plus
Var i cykeln är du nu?
Fick läsa ifatt mig rejält här, tråkigt att det aldrig verkar hända för oss alla detta med bebis
Men som sagt vi kämpar på och är vi lyckligt lottade så kommer det.
Jag äter första kuren med BDG och HOPPAS!
Idag var jag på mitt cellprov som jag fasade så för men det gick ju snabbt och enkelt som tur var, så nu hoppas jag bara på att allt är bra när jag får svaret inom 6 veckor. Hon sa i alla fall att allting såg bra ut "där nere" och att det ju var bra förutsättningar om man försöker bli med barn som vi gör.
Hon sa också att jag ska försöka släppa tankarna men om det har gått ett år så gav hon mig förslag på vart jag skulle vända mig för att det ska gå så snabbt som möjligt så det var ju bra. Men jag hoppas verkligen att det ska gå vägen inom de här 4 månaderna som återstår
Oj här händer det grejer
Jag beklagar verkligen era missfall tjejer, hoppas ni snart orkar ta nya tag.
Och så vill jag säga grattis till bröllop hoppas ni fick en fantastisk dag!
Igår fick jag onda och konstiga stickningar i livmodern när vi promenerade med vänner på stan, var nästan tvungen att stanna men lyckades bita ihop. Hoppas bara på att detta är något positivt för min sambo börjar ge upp hoppet
Åh vad jag hoppas att det var något som fäste Min hy har tyvärr inte blivit något bättre utav bidrottninggelén, jag tycker snarare tvärt om men det kan ju vara att kroppen måste rensa ut innan den kan bli bättre, hoppas går ju