Vi som försökt ett tag utan plus
Sådär ja nu har jag läst ifatt mig och utbrister även jag ett stort grattis! till dig Maramina.
Själv har jag precis haft ÄL så nu börjar väntan till BIM
Sådär ja nu har jag läst ifatt mig och utbrister även jag ett stort grattis! till dig Maramina.
Själv har jag precis haft ÄL så nu börjar väntan till BIM
Åh spännande med BDG :) jag har velat fram och tillbaka i månader nu om jag ska köpa men ville försöka ordentligt "själv" först men om det inte ligger en liten i magen nu så är det dags att prova
Hej tjejer, beklagar mens för er som har fått det. Skittråkigt! rent ut sagt. Jag har BIM om 2 dagar men känner inget direkt annorlunda i kroppen så jag tror tyvärr inte det har blivit något den här gången heller Det enda konstiga är i så fall att jag inte har ont i brösten som jag brukar ha vid denna tiden
Grattis till era pluss tjejer!
Jag fick dessvärre mensen inatt och känner mig lite slagen i magen faktiskt
Ska tillåta mig att vara bitter ett par dagar nu innan det är dags för en ny cykel där jag ska försöka bry mig lite mer om mig själv och vårda vårt förhållande med massa kärlek
Tack tjejer
Cindy: Stora kramen till dig! Ta hand om dig nu
Är det från mensens första eller sista dag man ska börja med BDG egentligen?
Nu är mensen slut här så nu startar försök nr 8. Jag hade ju missat att man skulle börja äta BDG från mensens första dag så det får bli ett "naturellt" försök denna gången också. Ska försöka att inte fokusera förmycket den här gången.
Också försöka träna, äta & sova ordentligt & ha sex förstås ;)