• kanske 4a

Vi som försökt ett tag utan plus

Hej tjejer! Har inte varit här så mycket på sista tiden. Får ofta en svacka efter mens och nu när vi skickat in hälsodeklaration och väntar på att få komma på samtal, känns det som vi ligger  på is med allt ihopa. Vill dock skicka ett stort GRATTIS!!! till Babumpa, så underbart, det är du så värd!

Kram till er andra kämpande tjejer! {#emotions_dlg.flower}

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a

Lite sent kanske men lycka till idag JZ. Hoppas det har gått bra, kram.

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a
    JZ79 skrev 2013-11-12 19:44:57 följande:
    Puss å kram till Maramina och BaPumba som hälsat på mig på sjukhuset idag *hjärtan*
    *Gillar skarpt*

{#emotions_dlg.flower}
  • kanske 4a
    BaPumba skrev 2013-11-14 22:13:12 följande:
    Kanske 4: Hur går det för er? Har ni varit på första besöket ännu? Kram
    Hej vännen! Nej vi har inte hört något än, kan väl vara 3 veckor sedan vi skickade in hälsodeklarationen nu. Men det lär ju inte bli något före jul.

Jz: Fy vad jobbigt att du har så ont, underbart att du haft besök av goa tjejer härifrån. Jag inser precis nu att jag saknar er! Vi måste försöka få till en träff på något vis.

kram
  • kanske 4a

Grattis till lyckat VUL BaPumba :)

Jz, så tråkigt att läsa om hur ont du har. Jag hoppas du får den hjälp du behöver. k

kram på er!

• kanske 4a

Blä nu är jag arg och less!!! Fick ett svagt streck på test här om dagen, tidigt äl +9 men normalt för mig :) Tog ett igår kväll som det inte syntes något på men då hade jag bara hållt mig 2 timmar. Tog ett i morse ett DocMorris som mäter redan från 10Miu. Syntes inget men när jag kom hem var det ett streck där som syns tydligt nu när det torkat. Så var det när jag var gravid sist, streck som inte kom fram förrän efter tiden gått ut och blev tydligt när det torkat. Men jag har haft mensvärk hela dagen och började blöda nu och det är dessutom två dagar för tidigt! Jag har länge haft 12 dagars lutealfas och nu har jag bara haft 10 dagar de senaste två cykelrna. Vad händer??? Dessutom får jag inte en normal tempökning längre som jag fått under flera år. Det har varit så de senaste 4-5 cykelrna. Något är fel och jag hoppas vi får tid för utredning snart Gråter Skickar med bilderna men det är svårt att se något, men strecken syns i verkligheten. Det ena är testlagret äl +9 och det andra är DocMorris taget idag äl +11.

• kanske 4a

Jayt: Jag ser inte heller bilderna :( Men jag säger grattis ändå :) !!!

Solrosen: Stort grattis till lilltjejen och lycka till nu!

• kanske 4a
    Em me skrev 2013-11-29 08:42:02 följande:
    Lika starka iaf måste jag tycka.. Svårt att se på bilder så;) men stegring är väll inte varje dag, strecket är där och inom tiden, oroa dig inte i förskott! Än håller jag tummarna;)
    Den bilden kunde jag se. Rosa och fint! hcg stregrar inte varje dag. Håller tummarna!
  • kanske 4a

Igår fick vi papper från landstinget. Remisser till blodprov och spermaprov som vi ska ta nu och sen kommer vi bli kallade inom 90 dagar. Mina prover ska tas dag 2-4 och jag är ju på dag 8 nu så det får vänta ett tag. Maken kan ta sina nu och sedan spermaprov tidigast 10 dagar efter. Så vi får se om vi är mitt upp i äl då så väntar vi lite med det.

• kanske 4a
    Jayt skrev 2013-12-06 08:47:20 följande:
    Jag har legat vaken hela natten, får ingen ro i kroppen. Det moler i magen, mer än det har gjort förut och jag är orolig för ett nytt missfall. Jag har varit uppe tusen gånger på toa men inget blod. Jag är dessutom hemma själv så har legat här och nojat i min ensamhet.
    Förlåt om ni inte vill höra på, jag är ju iaf gravid, kanske inte borde gnälla, men jag är fruktansvärt orolig. Vill inte uppleva ett missfall igen. På söndag är det v 5+2, samma dag fick jag missfall sist och det känns som att jag bara kommer gå och vänta hela söndagen på att blöda.
    Det här är inte kul, önskar jag kunde släppa rädslan lite iaf!
    kram på dig ♥ det är klart att du får gnälla och fullt föståeligt att du är orolig. Tyvärr finns ju inte så mycket att göra än att vänta och se. Oddsen för att det ska gå bra den här gången är ju trots allt ganska höga.
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus