• kanske 4a

Vi som försökt ett tag utan plus

Solrosen 83 skrev 2013-04-23 21:24:08 följande:
    kanske 4a: Jag kan inte få fram några bilder från spa:at när jag går in i ditt galleri. Ser inte någon mapp alls med det namnet. Hade varit kul och se hur bilderna blev även om jag själv var med och vet hur ni andra ser ut. Flört

ok jag ska kolla om jag skrivit fel på dig då.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a
    Solrosen 83 skrev 2013-04-24 08:38:36 följande:
    Vårväntan: jag håller tummarna att du får ett fint plus idtället för att mensen kommer. Jag mådde också illa och kände mig allmänt knepig innan jag plussade och var helt säker på att mensen var på ingång.

Jag med, du måste ju testa snart!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a

Jag fick mitt första gallstensanfall när min tvåa var ca 4-5 veckor. Åkte in på akuten Tre gånger med fruktansvärda smärtor och sista gången fick jag inte åka hem. Jag blev opererad när min son var 6 veckor. Det är väldigt vanligt med gallsten när man är gravid så det är verkligen att föredra om du får op innan.

kram

• kanske 4a

nu ska det funka solrosen!

• kanske 4a

Nej vad trist Maramina. Kram

• kanske 4a

Hej. Kikar in lite snabbt. Äl + 8 idag känner inget ovanligt. Bim om fem dagar har kort lutealfas. Kram på er!

• kanske 4a

Kikar in. Mamma kvar så jag skriver kort. Mens igår :(. Så nu kan vi en gång för alla begrava myten att det bara är att slappna aaaav! Skriver mer när mamma åkt på tisdag. Kram

• kanske 4a

oj, nu har jag inte varit inne här ordentligt på ett tag, bara skummat. Ska försöka ta ikapp lite. Hann se en skymt om träff i Örebro och jag är självklart på!

kram på er! 

• kanske 4a

försöker: skönt att ha det gjort, trist att äggledarna var blockerade men nu vet du vad som är problemet. Jag tror IVF  kommer fungera bra för er. kram!

• kanske 4a

Jag har inte heller gjort någon kontraströntgen men vi har ju inte ens påbörjat utredning. Varje gång när mensen kommer tänker jag att nu ska jag ringa, men det tar emot. Det känns som om jag inte har rätt att begära hjälp när vi redan har tre barn. Dessutom får vi ju betala allting själv, men jag vet att jag borde ringa och prata med de iaf. Ibland känner jag mig så löjligt när jag läser om er här som kämpar för att få ert första barn. Jag borde vara glad och nöjd med de tre jag har och acceptera att det inte blir fler. Känner mig deppig idag, vet inte varför. Snart äl dags och ett nytt försök igen ...

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus