• kanske 4a

Vi som försökt ett tag utan plus

Jayt skrev 2013-03-09 10:27:20 följande:
    När har du bim kanske 4a?

på måndag
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a

[Jag moquote=69103624][quote-nick]Nellin skrev 2013-03-10 09:35:58 följande:[/quote-nick]God morgon flickor! Solen lyser, det är slappsöndag och snart ska jag förstöra mitt goda humör med en Ovitrellespruta. Är verkligen inte sugen på det, men det är ju sista försöket så det är bara att bita ihop. Kanske4a, hur mår du? Med Bim i morgon och allt... Puss på er![/quote]

Nellin skrev 2013-03-10 09:35:58 följande:
    God morgon flickor! Solen lyser, det är slappsöndag och snart ska jag förstöra mitt goda humör med en Ovitrellespruta. Är verkligen inte sugen på det, men det är ju sista försöket så det är bara att bita ihop. Kanske4a, hur mår du? Med Bim i morgon och allt... Puss på er!

Jag mår bra. Neg idag med men det känns konstigt nog ok. Väntar på besked om ett vik och det betyder mest just nu. Kram på er bästa tjejer!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a
    JZ79 skrev 2013-03-10 11:55:28 följande:
    Kanske 4a, håller tummarna att du får både vik och plus Kram!

Tack! tummarna för plusset får du spara till nästa månad, för nu är det kört. Inte minsta tillstymmelse till skugga på testet och BIM i morgon, det händer bara mig om något är fel så nu vill jag inte ens ha plus denna gång :)
  • kanske 4a
    Nellin skrev 2013-03-10 17:59:40 följande:
    Kanske 4a: Då håller jag tummarna för ditt vik. istället! :)

Jag är så fånigt hormonkänslig. Jag mår verkligen apa på den här jäkla sprutan, precis som på tabletterna. Och det har varit så skönt att vara hormonfri ett tag. Jag började bli mig själv igen. Glad och tålmodig, påhittig och pigg. Nu är jag tillbaka på golvet igen. Men jag vet ju vad det beror på och att det bara är för en kort stund. Och att det är sista gången. :)

Så jag tjurar vidare och tänker positiva tankar tills skiten går ur kroppen. Det finns värre saker här i världen. Jag är tacksam att det finns hormoner att få ändå. 

tack för det :) Jag menar inte att vara otacksam för tummhållningarna så klart :) Det är bara det att jag känner min kropp efter alla dessa år och får bara sena plus när jag har haft utomkveds. Så därför skulle jag bara bli orolig om jag fick plus nu. Hoppas att mensen drar igång snart så vi får börja om igen.

Trist att du mår så dåligt, hoppas du får en guldklimp för besväret :)  
  • kanske 4a

Stor kram till alla som kämpar, lite tufft i tråden just nu. Hjärta

Lillnosen: det är inte alls fånigt, djur tar en stor del av våra hjärtan. Hoppas det ordnar sig. {#emotions_dlg.flower}

Jayt: tråkigt att höra. Förstår att du behöver en paus men vi kommer att sakna dig. {#emotions_dlg.flower}    

Här kom mensen för en stund sedan så nu är det bara att börja om igen.     

• kanske 4a
    Pastell1983 skrev 2013-03-11 17:49:25 följande:
    kanske4:a : beklagar mensen
    Tack!
    Nellin skrev 2013-03-11 19:25:55 följande:
    Kanske4a: Det var väl skönt att mensen kom så punktligt nu när du ändå visste att det inte var något. Att gå och vänta på den är ju inte det roligaste. Nu jäklar börjar en ny cykel med nya möjligheter och om bara två veckor kommer ett nytt ägg. Heja mars månad! 
    Jo visst är det skönt när den kommer när det ändå är kört. Jag gillar din inställning, nu kööööööööööööör viiiiiiiiiiiii :)
    Vårväntanochlängtan skrev 2013-03-11 20:39:44 följande:
    Kanske4: Fan för mensen! Demon Kan den aldrig fatta att den inte är ett dugg välkommen?!

Nej den verkar vara väldigt trögfattad!

• kanske 4a

Hej och välkommen alla nya!

JZ: galet vad spännande, du måste testa snart!!

Stegen: Lycka till idag!!

Själv väntar jag på besked om vik, senasts fredag får vi veta. jag är rädd, nervös, förväntansfull och allt på samma gång. Jag bävar inför beskedet samtidigt som jag längtar. Vill bara veta nu.  Dag 3 och det är skönt att ha något annat att tänka på just nu. På lördag väntar ullared och om jag får viket kommer jag fira där haha :)

• kanske 4a
    Pastell1983 skrev 2013-03-13 15:19:13 följande:
    JZ79: Du är såååå duktig! Vad roligt att köpa lite nya kläder i mindre storlek Solig

Ja du är verkligen superduktigt! Önskar jag hade en bråkdel av din karaktär. Gör just nu polkagrisglass, hm. Får nog bli en sväng i gymmet senare. Fast jag har ont i halsen och i huvudet, tror jag håller på att få barnens virus. Så jag får ta det lite lugnt.
  • kanske 4a
    stegen skrev 2013-03-13 17:30:08 följande:
    Hej tjejer! Allt gick jättebra idag och det gömmer sig en liten sprattlig pojke i magen! Tack för alla tummar! Och nu känns feg verkligen på riktigt!! Stor kram på er!

Åh vad mysigt. Stort grattis igen :)
  • kanske 4a

Hej! 

Åter igen tufft läge i tråden, skickar mängder med styrkekramar Hjärta

Stegen: Åhh vilken fin mage och vilka bilder på bäsen :) 

Försöker: Förstår att det känns tungt och hopplöst. Kan väl vara bra att fokusera på gården en tid och känna efter vad ni vill göra. {#emotions_dlg.flower}

Lillnosen: Förbaskade nedrans skitmens att hon inte kan hålla sig borta!! Hon är ju här hos mig det kan väl räcka.Skrikandes

Solrosen: Klart du ska hänga här hos oss och följa med på träffen! Förhoppningsvis är fler gravida till dess. 

Själv är jag överlycklig just nu då jag igår fick veta att jag fick vikariatet. Det är till slutet av augusti med chans till förlängning och precis där jag vill vara. Jag är sååååååååå glaaaaad Skrattande Jag har inte schemat än men jag hoppas att jag kan följa med på träffen. Jag har inte betalat in än därför heller, hon skulle skicka schemat till mig.

Nu ska jag till dagvården och jobba en sväng och i morgon blir det firande i Ullared haha. Kram på er!! Hjärta                    

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus