Vi som försökt ett tag utan plus
på måndag
[Jag moquote=69103624][quote-nick]Nellin skrev 2013-03-10 09:35:58 följande:[/quote-nick]God morgon flickor! Solen lyser, det är slappsöndag och snart ska jag förstöra mitt goda humör med en Ovitrellespruta. Är verkligen inte sugen på det, men det är ju sista försöket så det är bara att bita ihop. Kanske4a, hur mår du? Med Bim i morgon och allt... Puss på er![/quote]
Stor kram till alla som kämpar, lite tufft i tråden just nu.
Lillnosen: det är inte alls fånigt, djur tar en stor del av våra hjärtan. Hoppas det ordnar sig.
Jayt: tråkigt att höra. Förstår att du behöver en paus men vi kommer att sakna dig.
Här kom mensen för en stund sedan så nu är det bara att börja om igen.
Hej och välkommen alla nya!
JZ: galet vad spännande, du måste testa snart!!
Stegen: Lycka till idag!!
Själv väntar jag på besked om vik, senasts fredag får vi veta. jag är rädd, nervös, förväntansfull och allt på samma gång. Jag bävar inför beskedet samtidigt som jag längtar. Vill bara veta nu. Dag 3 och det är skönt att ha något annat att tänka på just nu. På lördag väntar ullared och om jag får viket kommer jag fira där haha :)
Hej!
Åter igen tufft läge i tråden, skickar mängder med styrkekramar
Stegen: Åhh vilken fin mage och vilka bilder på bäsen :)
Försöker: Förstår att det känns tungt och hopplöst. Kan väl vara bra att fokusera på gården en tid och känna efter vad ni vill göra.
Lillnosen: Förbaskade nedrans skitmens att hon inte kan hålla sig borta!! Hon är ju här hos mig det kan väl räcka.
Solrosen: Klart du ska hänga här hos oss och följa med på träffen! Förhoppningsvis är fler gravida till dess.
Själv är jag överlycklig just nu då jag igår fick veta att jag fick vikariatet. Det är till slutet av augusti med chans till förlängning och precis där jag vill vara. Jag är sååååååååå glaaaaad Jag har inte schemat än men jag hoppas att jag kan följa med på träffen. Jag har inte betalat in än därför heller, hon skulle skicka schemat till mig.
Nu ska jag till dagvården och jobba en sväng och i morgon blir det firande i Ullared haha. Kram på er!!